Saturday, June 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη με ζέστη καλοκαιρινή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο
απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για να μπουν στο σπίτι η πρωινή δροσιά, το φως της μέρας,
του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για να ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφο το
πρωινό αλλά με ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα. Το μεσημέρι θα βάλω τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι και να φάω και να ξεκουραστώ στην δροσιά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα
παξιμάδια του λαδιού για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις δέκα βγήκα και πήγα στο
φαρμακείο και πήρα την ένεση που κάνω κάθε τρεις μήνες για τον καρκίνο στον προστάτη. Πήρα
τρία μπουκαλάκια για προστασία από τα κουνούπια, οινόπνευμα και Betadine και επέστρεψα σπίτι.
Στην επιστροφή πέρασα από την παθολόγο μου την Κυριακή και μου έγραψε να κάνω μια εξέταση
αίματος για INR, για την πηκτικότητα του αίματος γιατί παίρνω Σιντρόμ. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα όλα που ψώνισα και λίγο πριν τις έντεκα έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον εγγονό μου για να δω. Πήγα είδα τον εγγονό μου που μεγαλώνει μια χαρά
παρέα με την γιαγιά του την Νίτσα κάθισα παρέα τους μέχρι τις μία και έφυγα να πάρω το Τραμ
για να γυρίσω πλατεία Νέα Σμύρνη για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Επιστροφή πλατεία
έκανα την βόλτα μου, πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου πήρα λίγο ανθότυρο και λίγη
παρμεζάνα τριμμένη για την μακαρονάδα μου και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο. Τακτοποίησα
τα ψώνια, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά να δροσίσει το σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και τους άλλα το
πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Μακαρονάδα με κεφτέδες και παρμεζάνα,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι
μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα, ήπια το χάπι μου και κάθισα να παρακολουθήσω τα παιχνίδια από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Βραζιλία. Τώρα για ένα μήνα
έχουμε την μεγάλη γιορτή του Ποδοσφαίρου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με ποδόσφαιρο.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλημέρα στην καινούρια μέρα.....

No comments:

Post a Comment