Friday, June 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με ήλιο, συννεφιά και αρκετή δροσιά από το πρωί στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη, με καλοκαιρινή δροσιά και μπονάτσα. Νωρίς
ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά παρέα με καλοκαιρινό καιρό με δροσιά και συννεφιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
τιτιβίζουν από νωρίς το πρωινό και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση
τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για να
αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφο το πρωινό με αρκετή δροσιά και μπονάτσα. Λίγο
μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω σήμερα φακές με ντομάτες φρέσκες
ψιλοκομμένες, λίγο πελτέ, κρεμμύδι, σκόρδο, δάφνη, αλάτι, πιπέρι και λίγο λάδι. Τις φακές τις
είχα έτοιμες καθαρισμένες από χθες το βράδυ. Λίγο πριν τις δέκα έβρασα για λίγο τις φακές, άλλαξα το νερό με άλλο ζεστό έριξα όλα τα υπόλοιπα και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα. Μάζεψα
την κουζίνα, τακτοποίησα ότι χρησιμοποίησα για την ετοιμασία του φαγητού και μπήκα στο
Ίντερνετ παρακολουθώντας και το μαγείρεμα. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα, δοκίμασα τις φακές που βράζουν σιγά, σιγά και είδα ότι κοντεύουν. Χαμήλωσα ακόμη την φωτιά και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς και
πήρα τα φάρμακα του μήνα που μου τα είχαν έτοιμα. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι, τακτοποίησα
τα φάρμακα, έριξα μια ματιά στο φαγητό και συνέχισα στο κομπιούτερ μέχρι να γίνει το φαγητό.
Έντεκα και μισή έτοιμες οι φακές, νόστιμες και καλό ψημένες. Έκλεισα την φωτιά τακτοποίησα
την κουζίνα και βγήκα να πάω μέχρι τον Βερόπουλο με το Τραμ να πάρω δυο πακέτα σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη. Πήγα ψώνισα στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τις
σαλάτες και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω την βόλτα μου πλατεία και να ψωνίσω κάτι
λίγα που χρειάζομαι. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία σιγά, σιγά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
σχεδόν γεμάτα όλα, καλοκαιριάζει και η πλατεία γεμίζει καθημερινά, για βόλτα, ψώνια και καφέ.
Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα αυτά που ήθελα
λίγο ανθότυρο και λίγο κασέρι και μετά τις μιάμιση επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με λίγες ελιές και τυρί, δυο φέτες ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό.
Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
κελαηδούν και τα δυο και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Όμορφο το απόγεμα, καλοκαιρινό με ήλιο
και αρκετή δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος για να βγω να πάω
μέχρι τους δικούς μου για να δω. Λίγο μετά τις οκτώ πήγα στους δικούς μου, κάνοντας και μια
μικρή βόλτα, κάθισα μέχρι τις εννιά, ήπια ένα καφέ κρύο, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για
να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και άνοιξα την τηλεόραση και είδα τα νέα και τον καιρό στην
τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έφαγα ένα γιαούρτι με μαρμελάδα για βραδινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα την βραδιά
μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, χωρίς προβλήματα. Όλα πήγαν καλά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο μετά τις επτά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη που θα είναι καλοκαιρινή.....

No comments:

Post a Comment