Saturday, June 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με καλοκαιρινή δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλημέρα στην καινούρια μέρα του Ιούνη με όμορφο καλοκαιρινό καιρό δροσερό.
Τρεις η ώρα το πρωινό και μόλις πριν λίγο τέλειωσε το παιχνίδι της Εθνικής μας με την Ιαπωνία.
Τελικό αποτέλεσμα Ιαπωνία – Ελλάδα 0-0. λίγο μετά τις τρεις πήγα για ύπνο και ξύπνησα λίγο
πριν οκτώ, παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά του πρωινού. Έχει από το πρωί αεράκι δροσερό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Μέτρησα την πίεση μου ηλεκτρονικά, όλα καλά και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια,
πότισα και τακτοποίησα τις γλάστρες και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα πήρα την
πίεση μου, όλα μια χαρά και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και άρχισα ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ δροσερό το σημερινό πρωινό. Έντεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον Εγγονό μου για να δω. Βγήκα, πήρα
το Τραμ και σε λίγο ήμουν Νέο Κόσμο. Πέρασα από τον φούρνο , πήρα δυο κουλούρια μία
τυρόπιτα και ένα λουκουμά και πήγα στο σπίτι για να δω τον εγγονό μου και να βοηθήσω την
γιαγιά Νίτσα αν χρειάζεται να κάνω κάποια δουλειά και να προσέχω τον εγγονό μου που μεγαλώνει
μια χαρά. Έδωσα στην Νίτσα τα ψώνια, έπλυνα τα χέρια μου καλά για να αγγίζω τον μπέμπη και κάθισα με τον μπέμπη μας που τον ταΐζει φρούτο κρέμα η γιαγιά του. Είναι μια χαρά ο μπέμπης μας. Όμορφος και πάντα χαμογελαστός. Μόνο κάπου κάπου γκρινιάζει γιατί προσπαθεί να βγάλει τα δόντια του και πονάει όπως όλα τα παιδιά. Τέλειωσε το φαγητό, τον έπλυνε η γιαγιά και καθίσαμε παρέα να περάσουμε την ώρα μέχρι να κοιμηθεί και να ησυχάσει λιγάκι. Κάθισα μαζί του
για την ασφάλεια του μέχρι η γιαγιά να κάνει όλες τις δουλειές και να τον αναλάβει εκείνη. Λίγο
μετά τις μία τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ που δεν άργησε να
έρθει. Κατέβηκα στην πλατεία Νέας Σμύρνης και πήγα μέχρι το κρεοπωλείο που είναι δίπλα στον
τον Βασιλόπουλο και πήρα λίγο κρέας μοσχάρι από μισό κιλό. Σπάλα, που θα μαγειρέψω αύριο με
μανιτάρια, μισό κιλό ποντίκι και μισό ελιά. Πέρασα από τον βασιλόπουλο και πήρα λίγα μανιτάρια
φρέσκα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι, λίγο πριν τις δυο για φαγητό. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο μπριάμ, ,το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι λευκό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα έχει αρκετή δροσιά και
αεράκι δροσερό. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου.
Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα και
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα και ώρα
για Παγκόσμιο ποδόσφαιρο από την Βραζιλία. Άνοιξα την τηλεόραση στη ΝΕΡΙΤ και παρακολουθώ
το παιχνίδι Ιταλία – Κόστα Ρίκα. Λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι με νίκη της Κόστα Ρίκα.
Τελικό αποτέλεσμα Ιταλία – Κόστα Ρίκα 0-1. μεγάλη έκπληξη. Λίγο μετά τις εννιά συνεχίζω την
βραδιά μου με μια μικρή βόλτα στην γειτονιά μου. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με σύννεφα
τις βροχής. Προηγουμένως έβρεχε για λίγο, μπόρα ήταν και πέρασε. Λίγο πριν τις δέκα επιστροφή
σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι Ελβετία – Γαλλία. Έντεκα η ώρα μέτρησα την πίεση μου
και τους σφυγμούς ηλεκτρονικά. Όλα μια χαρά και συνέχεια για το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι. Τελικό αποτέλεσμα Ελβετία – Γαλλία 2-5. ένα
υπέροχο παιχνίδι και η παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου συνεχίζεται. Με το παιχνίδι
Ονδούρα – Εκουαδόρ στις 01.00.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά τις επτά.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη με όμορφο καιρό καλοκαιρινό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment