Wednesday, June 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με συννεφιά και βροχή καλοκαιρινή από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη με βροχή, καλοκαιρινή και ψύχρα αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά. Τρεις μέρες έμεινα στο Νοσοκομείο
Μετροπόλιταν, λόγω υγείας, στο Φάληρο. Απέναντι από το ΣΕΦ. Από την Κυριακή το πρωί μέχρι
και σήμερα, Τρίτη, που βγήκα. Πήγα για εξετάσεις και παρακολούθηση για καλή ποιότητα της
υγείας μου και κυρίως της καρδιάς μου. Που παρουσίασε αρρυθμία. Έκανα δυο εξετάσεις
Μαγνητική εγκεφάλου και εγκεφαλογράφημα. Της ήθελε ο γιατρός μου που είναι γιατρός στο
Μετροπόλιταν. Έκανα όλες τις απαραίτητες εξετάσεις. Καλά πήγαν όλα και σήμερα λίγο μετά το μεσημέρι έκανα εξαγωγή. Θα με παρακολουθούν οι γιατροί μου, ο καρδιολόγος και ο παθολόγος μου γιατί μου άλλαξαν φαρμακευτική αγωγή για καλύτερη λειτουργία της καρδιάς. Θα βάλω και Χόλντερ για παρακολούθηση της λειτουργίας της καρδιάς. Έπρεπε να γίνουν όλα αυτά γιατί το πρόβλημα της καρδιάς είναι φαρμακευτικό. Είδει μου έκοψαν δυο φάρμακα που έπαιρνα για την καρδιά. Μακάρι να πάνε και να είναι όλα καλά. Μακάρι. Η ώρα είναι λίγο μετά τις έντεκα το βράδυ και είμαι σπίτι παρέα με το Ίντερνετ και γράφω για τα νέα από την Κυριακή μέχρι σήμερα που ήμουν στο Νοσοκομείο. Κάνω μια μικρή ενημέρωση των τελευταίων ημερών για την υγεία μου. Πάντως καλά είμαι και αισθάνομαι. Οι δικοί μου ανησυχούν και οι γιατροί μου. Πιστεύω ότι θα βρεθεί η λύση για την καλή ποιότητα της υγείας μου. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Η καλή λειτουργία της καρδιάς για να έχει καλή συνέχεια η ζωή, όση και αν αυτή. Συννέφιασε πολύ με
σύννεφα της βροχής ο Αττικός ουρανός. Βροντάει και ετοιμάζεται να βρέξει. Κακοκαιρία είναι
και θα περάσει. Πέρασε και αυτό το τριήμερο. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Αύριο και πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο μετά τις επτά. Καλημέρα στη καινούργια μέρα της καλοκαιρινής
μέρας με συννεφιά, βροχή και ψύχρα αρκετή.....καλή συνέχεια στη ζωή.

No comments:

Post a Comment