Monday, June 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλή Κυριακή καλοκαιρινή με λιακάδα, ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινό καιρό στην Αττική από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά τις επτά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση
τους στο απάνεμο μπαλκόνι, τακτοποίησα τις γλάστρες, έριξα από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα,
σκούπισα τα μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του
ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά
έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ξεκίνησα την ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Δέκα η ώρα μέτρησα την πίεση μου με τον ηλεκτρονικό μου μετρητή για καλή
ποιότητα ζωής. Όλα πάνε μια χαρά, προς το παρόν. Στη συνέχεια της μέρας, συνέχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου, παρέα με μουσική και τραγούδια. Στις έντεκα πετάχτηκα μέχρι
τον φούρνο μας και πήρα δυο κουλούρια και ένα μπουκάλι φρέσκο γάλα. Επιστροφή σπίτι στα
γρήγορα και συνέχεια με γράψιμο για την ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά.” Καλοκαιρινή μέρα σήμερα, αρκετά ζεστή με άπνοια από το πρωί. Δώδεκα η ώρα γράφω και ακούω
πολύ όμορφα τραγούδια και μουσική, με τα καναρίνια να κελαηδούν. Ζέστανε η μέρα όσο
μεσημεριάζει. Σήμερα είναι για παραλία, μπάνιο, καφέ και γιατί όχι και ένα μεζέ θαλασσινό.
Τελικά είναι όμορφη η ζωή, όσο και αν διαρκεί. Λίγο μετά τις δώδεκα, βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα πλατεία, από την σκιερή μεριά. Ζέστη σήμερα καλοκαιρινή. Γεμάτη η πλατεία και όλα
τα καφέ. Όλοι κάθονται στην δροσιά. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ στο χέρι, καθισμένος σε κάτι σκαλοπάτια της πλατείας και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το φαγητό
το μεσημεριανό. Επιστροφή σπίτι, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου
και έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο Φακές με ξύδι,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, το ασπράδι από ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στη δροσιά του σπιτιού.
Έξω εξακολουθεί να έχει ζέστη αρκετή κοντά στους 30 βαθμούς. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριού. Ήπια δυο γουλιές καφέ
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα μια
μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις έξη άνοιξα την τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ και
παρακολουθώ τένις τον τελικό των τελικών ανδρών από το Ρολάν Γκαρός μεταξύ του Ναδάλ
και του Τζόκοβιτς. Στις γυναίκες, το Ρολάν Γκαρός κέρδισε η Μαρία Σαράποβα. Τελικά κέρδισε
ο Ναδάλ τον Τζόκοβιτς με 3-1 σετ. Ο Ναδάλ κατέκτησε το Λοράν Γκαρός για ένατη φορά. Οκτώ
η ώρα και χάπι βραδινό. Έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και βγήκα
να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα κάθισα μέχρι λίγο πριν τις εννιά, ήπια ένα καφέ,
είπαμε τα καθημερινά πήρα λίγο φαγητό για αύριο που μου έδωσαν και έφυγα για επιστροφή στο
σπίτι να δω Φόρμουλα 1 το GP Καναδά. Επιστροφή σπίτι και παρακολουθώ στην τηλεόραση του
ALPHA Formula 1 GP CANADA . Μισή ώρα μετά τις δέκα τέλειωσε η Φόρμουλα 1. GP CANADA. Πρώτος νικητής ο Ρικιάρντο της Red Bull. Αθλητική η Κυριακή και σήμερα.
Συνέχεια στην Αθλητική Κυριακή στην τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ. Έτσι πέρασε η σημερινή Κυριακή.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί της καινούριας μέρας και βδομάδας.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment