Wednesday, June 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη με λιακάδα και ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά τις επτά, παρέα με την πρωινή δροσιά. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να
πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, μέτρησα την πίεσή μου και τους παλμούς μου για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια.,
έριξα στις γλάστρες από λίγο νερό και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο αέρας
ο καλοκαιρινός. Δέκα η ώρα βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τον Βερόπουλο με το Τραμ να ψωνίσω κάτι
λίγα που θέλω. Πήγα και γύρισα με το Τραμ στα γρήγορα. Τακτοποίησα τα ψώνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια γρήγορη ματιά στα μηνύματα, έστειλα ένα μήνυμα στην κόρη μου για τα γενέθλια
της και για τον εγγονό μου που έγινε επτά μηνών και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Ζέστη αρκετή
σήμερα από το πρωί. Λίγο μετά τις δώδεκα πήγα με το Τραμ μέχρι πλατεία για βόλτα και για λίγα ψώνια.
Λίγος κόσμος στην πλατεία για βόλτα, ψώνια και καφέ. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ και
πήγα στον Βασιλόπουλο για ψώνια, τέλειωσα στα γρήγορα και βγαίνοντας από τον Βασιλόπουλο στο
μανάβικα δίπλα ψώνισα λίγες ντομάτες και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα
του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και τακτοποίησα τα ψώνια. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα, από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά μάζεψα
την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το απόγεμα στο σπίτι παρέα με τον καφέ και την
γιορτή του Παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Είδα τα βραδινά παιχνίδια νωρίς, στις οκτώ η ώρα ήπια το
χάπι μου και βγήκα για βόλτα στην πλατεία για λίγη δροσιά. Έκανα την βόλτα μου, έφαγα ένα κουπάκι
παγωτό και επέστρεψα σπίτι για να δω ποδόσφαιρο από το παγκόσμιο κύπελλο. Παίζουν στις έντεκα
η ώρα Ιαπωνία-Κολομβία και Ελλάδα- Ακτή Ελεφαντοστού. Τα παιχνίδια τέλειωσαν λίγο πριν τις μία
το ξημέρωμα. Ιαπωνία- Κολομβία 1-4, Ελλάδα- Ακτή Ελεφαντοστού 2-1. η Ελλάδα πέρασε στις 16
καλύτερες ομάδες του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2014. θα παίξει την Κυριακή στις 23.00 με την
Κόστα Ρίκα. Μπράβο στην Ελλάδα μας. Καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment