Friday, June 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη με ζέστη καλοκαιρινή και δροσερό αεράκι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά, παρ όλο που κοιμήθηκα τρεις η ώρα
γιατί παρακολούθησα το παιχνίδι Καμερούν – Κροατία 0-4. υπέροχη η Κροατία. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και πότισα τις γλάστρες και
οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα και
έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι του Μακρή στον Χολαργό να πάρω βαρελίσιο κρασί Νεμέας
και ένα μπουκάλι ξύδι μοναδικό. Βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι Σύνταγμα και από εκεί με το
Μετρό μέχρι τον Χολαργό. Ψώνισα το κρασί, το ξύδι από του Μακρή και με το Μετρό πάλι μέχρι
το Σύνταγμα και από εκεί με το Τραμ επιστροφή σπίτι. Λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι
τακτοποίησα το κρασί σε μπουκάλια που είχα έτοιμα, τα γέμισα μέχρι επάνω και τα έβαλα στο
ψυγείο για δροσιά. Το κρασί ήταν 5 λίτρα και το ξύδι 1 λίτρο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τους άλλαξα πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, γιατί έχει ζέστη,
έκλεισα το σπίτι πριν βγω, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά και βγήκα να πάω μια βόλτα πλατεία από σκιά μεριά. Πήγα πλατεία από την σκιά, πήρα δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης, έκανα
την βόλτα μου στην δροσερή πλατεία, ψώνισα ένα μαρούλι για τα καναρίνια, κάθισα για λίγο
πλατεία, έφαγα το ένα κουλούρι και μία η ώρα έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Επιστροφή στην
δροσιά του σπιτιού από τα κλιματιστικά. Έκανα ένα ντους, έβαλα τα ρούχα του σπιτιού, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο μπριάμ, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι ο αέρας
ο απογεματινός. Έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου. Επτά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση στη ΝΕΡΙΤ να παρακολουθήσω το παιχνίδι
Κολομβία – Ακτή Ελεφαντοστούν. Στο ημίχρονο πετάχτηκα στα γρήγορα με το Τραμ και πήρα
το αποτέλεσμα για το PSA. Ήταν πολύ καλό, άριστο. Επέστρεψα σπίτι με το Τραμ και συνέχεια
παρακολούθηση του παιχνιδιού. Τελικό αποτέλεσμα Κολομβία- Ακτή Ελεφαντοστού 2-1.
Η ώρα πήγε λίγο πριν τις εννιά. Ήπια το χάπι μου το βραδινό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα κάθισα να παρακολουθήσω
στην ΝΕΡΙΤ το παιχνίδι Ουρουγουάη – Αγγλία. Στο ημίχρονο έφαγα ένα κουλούρι με κασέρι και
συνέχισα την βραδιά με το παιχνίδι Ουρουγουάη – Αγγλία. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το
παιχνίδι με νίκη της Ουρουγουάη με 2-1. η Αγγλία εκτός διοργάνωσις, όπως και η Ισπανία.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη. Μετά τα μεσάνυχτα στις 01.00 θα κάτσω να
παρακολουθήσω το Παιχνίδι Ιαπωνία – Ελλάδα. Βλέπεις παίζει η Εθνική μας. Καλή επιτυχία.

No comments:

Post a Comment