Thursday, June 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα καλό ξημέρωμα Τετάρτης, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή λίγο μετά το ξημέρωμα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη, με καλοκαιρινό ζεστό καιρό και μπονάτσα.
Η ώρα κοντεύει μία και η γιορτή του ποδοσφαίρου συνεχίζεται με το παιχνίδι Ρωσία – Ν. Κορέα.
Πηγαίνω να το παρακολουθήσω στην τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ. Λίγο πριν τρεις τέλειωσε το ματς.
Τελικό αποτέλεσμα Ρωσία – Ν.Κορέα 1-1. έκλεισα την τηλεόραση και πήγα για ύπνο με παρέα
την δροσιά του πρωινού. Ξύπνησα λίγο μετά τις επτά παρέα με την δροσιά την πρωινή. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και το κεφάλι μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, τους έβαλα
δροσερό πόσιμο νερό και από λίγο μπρόκολο τρυφερό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα
και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για να μπει το φως
της μέρας, ο ήλιος και ο καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει και να δροσίσει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και μέτρησα την πίεσή μου, ηλεκτρονικά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Εννιά η ώρα έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και έβαλα
το πλυντήριο σε λειτουργία για μια πλύση. Μετά τις εννιά μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Όμορφη η σημερινή μέρα, καλοκαιρινή με ζέστη αρκετή και συννεφιά γενική στον Αττικό ουρανό.
Δέκα η ώρα μέτρησα την πίεσή μου ηλεκτρονικά, όλα καλά και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό, περιμένοντας να τελειώσει η πλύση. Έντεκα η ώρα. Το πλυντήριο τέλειωσε. Άπλωσα την πλύση
στην απλώστρα και την έβαλα στο απάνεμο μπαλκόνι για να στεγνώσουν τα ρούχα. Λίγο μετά τις
έντεκα τακτοποίησα το σπίτι και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω τον
εγγονό μου και να τον προσέχω για να κάνει η γιαγιά Νίτσα τις δουλειές του σπιτιού. Όσο μεγαλώνει ο Μπέμπη μας, χρειάζεται κάποιον να τον προσέχει για την ασφάλειά του. Αυτό κάνω
και εγώ. Κάθισα μέχρι τις μία, είδα και την κόρη μου που ήρθε νωρίς σήμερα σπίτι από την δουλειά
με τον Αλέξανδρο τον άντρα της, τα είπαμε λιγάκι και έφυγα για επιστροφή σπίτι. Λίγο πιο μπροστά έφυγε και ο Αλέξανδρος για να πάει στη δουλειά του. Επιστροφή σπίτι με το Τραμ λίγο
μετά τις μία. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Μπριάμ καταπληκτικό, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με τυρί, φρέσκο ψωμί, που πήρα τώρα που ερχόμουν και ένα ποτήρι
κρασί λευκό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου δροσερό και στο κεφάλι μου και ήπια δυο γουλιές καφέ. Έπλυνα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έριξα μια ματιά στο
Ίντερνετ, στα μηνύματα διάβασα την επικαιρότητα μέχρι τις επτά και άνοιξα την τηλεόραση
στην ΝΕΡΙΤ να δω παγκόσμιο ποδόσφαιρο από την Βραζιλία. Αυστραλία – Ολλανδία. Λίγο πριν
της οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των
ματιών. Συνέχισα να παρακολουθώ μετά τις οκτώ το παιχνίδι που τέλειωσε λίγο πριν τις εννιά.
Αυστραλία – Ολλανδία 2-3. υπέροχο παιχνίδι. Μετά τις εννιά μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα
την ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα άρχισε το σπουδαίο παιχνίδι Ισπανία – Χιλή. Με τον
καφέ μου παρέα κάθισα να τον παρακολουθήσω. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι με
μεγάλη νικήτρια την Χιλή. Τελικό αποτέλεσμα Ισπανία – Χιλή 2-0. Σπουδαία νίκη για την Χιλή.
Η Ισπανία αποχαιρετά το παγκόσμιο Κύπελλο με δυο ήττες. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά τις επτά. Καλή ανατολή στην καινούρια
μέρα του Ιούνη. Σε λίγο αλλάζει η μέρα και στις μία αρχίζει το παιχνίδι Καμερούν – Κροατία.
Θα καθίσω παρέα με τον καφέ μου να τον παρακολουθήσω. Πριν λίγο έφαγα ένα κεσέ γιαούρτη
δροσερό με μέλι, γιατί θα καθίσω μέχρι τις τρεις το ξημέρωμα τον αγώνα να παρακολουθήσω.

No comments:

Post a Comment