Sunday, June 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό Σάββατο ανοιξιάτικο, δροσερό, με αέρα της άνοιξης που φεύγει, δίνοντας
την θέση της στο καλοκαίρι που έρχεται. Σάββατο, τελευταία μέρα της άνοιξης για φέτος.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάη, την τελευταία της ανοιξιάτικης εποχής και συνέχεια
της καλοκαιρινής. Αύριο 1η του Ιούνη και πρώτη του καλοκαιριού, της εποχής των διακοπών με
τα μπάνια στην πιο όμορφη πατρίδα του κόσμου όλου. Καλό καλοκαίρι. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά, παρέα με την ανοιξιάτικη δροσιά και αρκετό αεράκι. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου δροσερό και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα
μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το
φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Λίγο μετά τις δέκα σκούπισα όλο το σπίτι και το τακτοποίησα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, μισό κουλούρι
για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα έτοιμος και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον
Νέο Κόσμο για να δω τον εγγονό μου και την γιαγιά την Νίτσα που θα τον ταΐσει φρούτο κρέμα
για πρώτη φορά, τέρμα το γάλα. Μεγάλωσε πια, έγινε 6 μηνών, χθες έκανε και το τρίτο εμβόλιο.
Τώρα έχουν σειρά να βγάλει τα δόντια του ο Μπέμπης μας. Πήγα στο σπίτι της κόρης μας, ήταν
ο μπέμπης με την γιαγιά που του έφτιαχνε το πρωινό του, κάθισα παρέα τους, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά με την Νίτσα έπαιξα με τον μπέμπη προσέχοντας τον για να κάνει η γιαγιά
τις δουλειές τις καθημερινές και μία η ώρα τους είπα γεια και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι με
το Τραμ. Λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι με λίγο φρέσκο ψωμί για το μεσημέρι, έριξα μια ματιά
στο σπίτι, στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
γαύρους με ντομάτα με αρκετό ζουμί για βούτα με το φρέσκο ψωμί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με
λίγο ανθότυρο, δυο φέτες φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριού. Όμορφη δροσιά και σήμερα. Ξεκουράστηκα μια χαρά. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά και συμμάζεψα την κουζίνα. Τα
καναρινιά κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Λίγο μετά
τις επτά μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω τις απογεματινές ώρες στο σπίτι με γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια τα χάπια μου και κάθισα σπίτι
να περιμένω την αδελφή μου να έρθει να με δει και να τα πούμε για λίγο γιατί αύριο θα πάω στο
Metropolitan, που θα με περιμένει ο γιατρός μου ο Παθολόγος να μπω για εξετάσεις στα επείγοντα.
Δεν πάω καθόλου καλά. Σήμερα που ήμουν στον εγγονό μου λιποθύμησα χωρίς να ξέρω γιατί.
Συνήλθα στα γρήγορα και λειτούργησα αμέσως. Αυτό ήταν όλο. Πίεση και παλμοί καλοί και σήμερα το βράδυ, σχεδόν μεσάνυχτα. Από το μεσημέρι μέχρι τώρα τα μεσάνυχτα τίποτα δεν
παρουσιάστηκε σε 12 ώρες. Όλα κανονικά. Πάντως θα πάω αύριο το πρωί στο Metropolitan για
εξετάσεις και θα μείνω μέσα δυο τρεις μέρες για παρακολούθηση. Τα λέμε μετά από αύριο.
Καλή συνέχεια στη ζωή.....

No comments:

Post a Comment