Sunday, June 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό Σάββατο καλοκαιρινό με λίγη δροσιά το πρωινό και μπονάτσα.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινό καιρό, ζέστη κανονική για την εποχή
και μπονάτσα καλοκαιρινή. Καιρός για διακοπές όσοι μπορούν. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το
πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με καλοκαιρινό καιρό, για βόλτα, καφέ παραλία και μπάνιο στην θάλασσα της Αττικής. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε
πρωινό. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου
για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Πήρα την πίεση μου ηλεκτρονικά, όλα καλά
και συνέχισα το πρωινό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο
μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια τακτοποίησα τις γλάστρες και έριξα από λίγο νερό στην κάθε
γλάστρα. Τώρα όσο καλοκαιριάζει θέλουν οι γλάστρες πότισμα καθημερινό. Αυτό κάνω και εγώ.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός
αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα και βγήκα για λίγα ψώνια πρωινά.
Πέρασα από την εκκλησία μας, τάισα τα περιστέρια και πήγα στο φούρνο πήρα ψωμί για το
Σαββατοκύριακο και περνώντας για το σπίτι αγόρασα μια σφουγγαρίστρα. Επιστροφή σπίτι και συνέχισα το πρωινό. Σκούπισα, σφουγγάρισα όλο το σπίτι και τα μπαλκόνια. Δίπλωσα τα ρούχα
μου που είχα πλύνει από χθες. Τα τακτοποίησα στη θέση τους και συνέχισα την ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έντεκα έφαγα ένα ακτινίδιο, ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα και συνέχισα την τακτοποίηση των ρούχων μου. Δώδεκα η ώρα και ζέστανε η μέρα για τα καλά. Καλοκαιρινή σαιζόν πια. Όλοι φόρεσαν τα καλοκαιρινά όπως και εγώ.
Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος και βγήκα να πάω μια βόλτα στην πλατεία και να ψωνίσω κάτι λίγα
που χρειάζομαι. Καλοκαιρινά πια ντυμένος και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία σιγά, σιγά από
την σκιερή μεριά. Γεμάτη η πλατεία Σαββάτο μεσημέρι σχεδόν. Όλοι κάνουν την βόλτα τους η
κάθονται σε κάποιο από τα καφέ. Όλοι κρατάνε κάτι στα χέρια τους. Έκανα την βόλτα μου, πήρα
στο χέρι ένα καφέ μικρό και κάθισα πλατεία για να τον πιω. Λίγο μετά τις μία πέρασα από το
παραδοσιακό στην Ομήρου, πήρα λίγο ανθότυρο, μισό κιλό φακές για να έχω και από πεζοδρόμιο
μεριά επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι
μπρόκολο και από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την
κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Μετά τις τρεις, βροντές, αστραπές και βροχή πολύ.
Έβρεχε για τα καλά και μας ξέπλυνε, ευτυχώς, από την σκόνη την Αφρικανική. Καλά ήταν, καθάρισαν όλα και η ατμόσφαιρα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό και ένα ποτήρι δροσερό νερό. Ζέστη αρκετή μετά την βροχή
και άπνοια καλοκαιρινή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά και όσο
ο ήλιος πάει προς την δύση άρχισε να δροσίζει. Μόνο που έχει μπονάτσα καλοκαιρινή. Οκτώ η ώρα
και ήπια το χάπι μου το βραδινό. Μέτρησα την πίεση μου με τον ηλεκτρονικό μου μετρητή.
Όλα καλά για καλή συνέχεια στη ζωή. Πολύ όμορφη η βραδιά για βόλτα στην πλατεία και ένα
κουπάκι παγωτό. Μετά τις οκτώ βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για την βόλτα μου
και να φάω και ένα παγωτό. Αρκετός κόσμος στην πλατεία παντού, τα καφέ όλα γεμάτα και
η πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα κουπάκι παγωτό και κάθισα πλατεία και το έφαγα. Λίγο
μετά τις εννιά και μισή επιστροφή σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια γενική ματιά, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και κάθισα λίγο τηλεόραση να δω μέχρι λίγο μετά
τις έντεκα. Έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη.....

No comments:

Post a Comment