Tuesday, June 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας και της τελευταίας βδομάδας του Ιούνη με καιρό καλοκαιρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Ιούνη, με ζέστη αρκετή από το πρωί και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά τις επτά παρ όλο που κοιμήθηκα στις τρεις επειδή
έβλεπα τον αγώνα ΗΠΑ – Πορτογαλία 2-2. έπλυνα τα δόντια μου. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άνοιξα τις
γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπουν, στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου, ο καλοκαιρινός αέρας και η δροσιά η πρωινή για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά και μέτρησα την πίεση μου και τους σφυγμούς για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με
περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και πότισα
τις γλάστρες και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Λίγο μετά τις εννιά έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα δροσερό για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έντεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω να πάω στον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον
εγγονό μου για να δω. Αύριο γίνεται επτά μηνών. Μεγάλωσε και συνεχίζει να μεγαλώνει με την αγάπη και την κατανόηση τις Μαμάς του και τις Γιαγιάς του. Εγώ σαν παππούς του, κάνω ότι
και όσο μπορώ. Πήγα στον εγγονό μου η γιαγιά του τον τάϊζε φρούτο κρέμα . Τέλειωσε το φαγητό
του και καθίσαμε παρέα να τον προσέχω μέχρι η γιαγιά του να τελειώσει τις δουλειές του σπιτιού λίγο μετά τις μία. Όλα πήγαν καλά τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή σπίτι με το Τραμ.
Πήρα από τον φούρνο στο νέο Κόσμο φρέσκο ψωμί από καλαμπόκι και με το Τραμ επέστρεψα
σπίτι δυο η ώρα για φαγητό. Άνοιξα το σπίτι να δροσίσει λιγάκι, και δεν έβαλα τα κλιματιστικά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα
από ένα φύλλο μαρουλιού. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, σαλάτα με
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί Ροζέ. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Καλά
ξεκουράστηκα, είχε αρκετή δροσιά στο σπίτι από το δροσερό αεράκι που φυσούσε. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, δροσερό, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό. Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ και επτά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση να δω τα παιχνίδια για το
παγκόσμιο πρωτάθλημα μεταξύ Αυστραλίας-Ισπανίας και Ολλανδίας-Χιλής. Λίγο πριν εννιά
τέλειωσαν οι αγώνες. Ολλανδία-Χιλή 2-0, Αυστραλία – Ισπανία 0-3. μετά τις εννιά έτοιμος να
βγω για την βόλτα μου μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Λόγος
κόσμος σήμερα στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα κουπάκι καφέ, κάθισα λίγο
πλατεία που έχει όμορφη δροσιά και λίγο μετά τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να δω τους αγώνες
Κροατία-Μεξικό και Καμερούν – Βραζιλία. Έντεκα η ώρα και με την κούπα του καφέ κάθισα
να παρακολουθήσω τους αγώνες στην τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ. Οι αγώνες τέλειωσαν λίγο πριν
της μία το ξημέρωμα. Τελικά αποτελέσματα Κροατία – Μεξικό 1-3. Καμερούν- Βραζιλία 1-4.
έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Μετά τις επτά.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment