Tuesday, June 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλή Δευτέρα με συννεφιά καλοκαιρινή και λίγη δροσιά πρωινή.
Καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Ιούνη με καλοκαιρινές δροσιές και βροχές.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με καλοκαιρινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα της δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, στη θέση τους στο
απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός
αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ζέστη θα έχει σήμερα αρκετή παρ όλο που
έχει κατά διαστήματα συννεφιά. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πήγα μέχρι την εκκλησία και τάισα
τα περιστέρια, έκανα τον σταυρό μου μια που είναι σήμερα αργία του Αγ. Πνεύματος και πέρασα
από τον φούρνο μας. Πήρα 4 κουλούρια και 4 τυρόπιτες και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το
πρωινό μου. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις έντεκα και μισή έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι
τον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον εγγονό μου για να δω που είναι με την γιαγιά την Νίτσα και να
την βοηθήσω για ότι μπορώ, να προσέχω τον μικρό και να είμαι η παρέα τους. Λίγο πριν τις δώδεκα ήμουν στο σπίτι της κόρης μου. Τους πήγα ένα κομμάτι κέικ, λίγα κουλούρια και τυρόπιτες.
Κάθισα μέχρι μετά τις μία, ήπια ένα καφέ παρέα τους, ταΐσαμε τον μπέμπη ένα μπολ φρούτο κρέμα
και ήπιαμε τον καφέ μας με τη ησυχία μας. Μόλις κοιμήθηκε για λίγο ο μπέμπης έφυγα μετά τις μία και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για μεσημεριανό φαγητό. Όλα ήσαν μια χαρά. Ο εγγονός μου
μεγαλώνει κανονικά, είναι ένας κούκλος μοναδικός. Τα λέω, τα γράφω και γελάω. Αλλά αυτή είναι
η αλήθεια και η πραγματικότητα. Επιστροφή σπίτι στα γρήγορα γιατί έπιασε ζέστη μεσημεριανή.
Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο μακαρονάκι με χταπόδι, σαλάτα, βλίτα με λίγα κολοκύθια, τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι Ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου, μάζεψα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στη δροσιά του σπιτιού. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Ζέστη σήμερα αρκετή, δεν έβαλα ακόμη τα
κλιματιστικά γιατί στο σπίτι έχει ακόμα 26 βαθμούς. Έξω στο απάνεμο μπαλκόνι η θερμοκρασία
σήμερα ήταν 29 βαθμούς. Καλοκαίρια σε κανονικά και χρειάζεται καπέλο και από την σκιά. Επτά
η ώρα και συνεχίζω το γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου παρέα με τραγούδια και μουσική.
Λίγο πριν τις οκτώ ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών μου και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και μια μικρή
βόλτα εδώ κοντά στην γειτονιά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι τις εννιά, ήπια ένα ποτήρι
δροσερό νερό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα επιστρέφοντας στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά.
Πολύ όμορφη η βραδιά και απόψε, φεγγαράδα με καθαρό τον Αττικό ουρανό και δροσιά όσο
προχωρά η βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs
κρύο και άνοιξα την τηλεόραση να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα μπήκα
στην Δημόσια τηλεόραση ΝΕΡΙΤ και παρακολούθησα ποδόσφαιρο από παλαιότερους αγώνες τις
Εθνικής μας ομάδας. Μετά τις έντεκα τέλος τηλεόραση. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα
μηνύματα και την επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων των καθημερινών.
Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε ξανά το πρωινό μετά τις επτά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη.....

No comments:

Post a Comment