Wednesday, June 11, 2014

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλή τρίτη καλοκαιρινή με ζέστη από το πρωί αρκετή και λίγο αεράκι.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη με ζέστη αρκετή και τοπικές βροχές.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά, παρέα με καλοκαιρινό καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι και έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις καθημερινές δουλειές.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και μέτρησα την πίεση μου. Όλα καλά. Φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα
τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες για να μπουν
στο σπίτι το φως της μέρα, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Όμορφη η σημερινή μέρα με λίγο αεράκι δροσερό και συννεφιά κατά διαστήματα.
Στο σπίτι είναι καλά και δροσερά με όλα ανοιχτά και κατεβασμένες τις γρίλιες. Δέκα η ώρα βγήκα
πέρασα και τάισα τα περιστέρια στην εκκλησία μας και πετάχτηκα μέχρι την Vodafon, πλήρωσα
την ΔΕΗ και επιστρέφοντας στο σπίτι πέρασα από τον Βερόπουλο και πήρα δυο πακέτα σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη δροσάτη. Επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ στα γρήγορα. Τακτοποίησα τις
σαλάτες στο ψυγείο, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο για πρωινό, έβαλα στα
καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας στο σπίτι το πρωινό.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα πλατεία και να ψωνίσω κάτι λίγα από τον
Βασιλόπουλο. Βγήκα μετά τις δώδεκα και από πεζοδρόμιο από την σκιερή μεριά πήγα πλατεία.
Αρκετός κόσμος πλατεία, καθόταν στην ομορφιά της πλατείας και απολάμβανε το πρωινό με
καφέ, αναψυκτικό η όμορφο παγωτό. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα μικρό καφέ στον Βενέτη,
κάθισα πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βασιλόπουλο, ένα πακέτο CORN FLAKES, ένα γάλα
φρέσκο 6 αυγά και επέστρεψα σπίτι από την σκιερή μεριά γιατί παρ όλο που έχει λίγο αεράκι
κάνει ζέστη αρκετή, κοντά στους 30 βαθμούς. Επιστροφή σπίτι, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά. τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό
δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τιτιβίζουν
και τα δυο, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα ένα μπολ γιαούρτι δροσερό, ήπια
δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την
επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έξη μέτρησα
ηλεκτρονικά την πίεσή μου για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή, όλα καλά και συνέχισα το γράψιμο για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Όμορφο το απόγεμα για
βόλτα με το Τραμ παραλία και καφέ η παγωτό. Οκτώ η ώρα και χάπι βραδινό. Μέτρησα την πίεση
μου ηλεκτρονικά και όλα είναι πολύ καλά. Μετά τις οκτώ έτοιμος και βγήκα για βραδινή βόλτα
πλατεία και για ένα μικρό παγωτό. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωινό λίγο μετά τις επτά. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment