Saturday, June 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής καλοκαιρινό με λιακάδα και ζέστη αρκετή από το πρωί.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινό καιρό και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, δροσερό, και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο
γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβαλα το πλυντήριο για μια πλύση και φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Όμορφο το πρωινό, αρκετά
ζεστό, καλοκαιρινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για να
αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού και να δροσίσει το σπίτι, γιατί σήμερα έχει ζέστη από νωρίς
το πρωινό. Λιακάδα καλοκαιρινή και μπονάτσα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα, για πρωινό και συνέχισα στο Ίντερνετ το πρωινό μέχρι να τελειώσει
το πλύσιμο των ρούχων. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσε το πλύσιμο. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και
τα έβγαλα έξω στο απάνεμο μπαλκόνι που βλέπει προς τον ήλιο για να στεγνώσουν καλά.
Τακτοποίησα το πλυντήριο των ρούχων, την κουζίνα και ετοιμάστηκα για να βγω να πάω μέχρι
τον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω. Πριν τις έντεκα πήρα το Τραμ και πήγα μέχρι τον Νέο
Κόσμο. Ψώνισα κάτι λίγα για την Γιαγιά την Νίτσα και για μένα δυο κουλούρια και ένα καρβέλι
ψωμί. Πήγα σπίτι κάθισα με την Γιαγιά την Νίτσα και τον εγγονό μας μέχρι τις μία, έπαιξα μαζί
του, είναι μια χαρά, μεγαλώνει υπέροχα, έφαγε την φρούτο κρέμα του και έφυγα για επιστροφή
με το Τραμ για το σπίτι. Επιστροφή σπίτι και όλα μια χαρά. Μόνο που έχει ζέστη αρκετή σήμερα
από το πρωί. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έκανα ένα
δροσερό ντου ζ. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο φρέσκο μπρόκολο και από
ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό που μου έδωσε η φίλη μου η Σοφία. Ένα πιάτο
μοσχάρι με κολοκύθια και κολοκυθοκορφάδες γεμιστούς με ρύζι. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη
δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Κοιμήθηκα μια χαρά και με δροσιά μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριού, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο, ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά και λίγο πριν τις εφτά βγήκα και πήγα μέχρι τον κουρέα μου για ένα γρήγορο κούρεμα. Με κούρεψε στα γρήγορα και επτά και μισή
επιστροφή σπίτι. Έλουσα ελαφρά το κεφάλι μου, το σκούπισα καλά για να είναι στεγνό μην
κρυώσω και οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών. Έστειλα μήνυμα στην αδελφή μου, για την πίεση μου, που την παίρνω δυο
φορές την μέρα, ηλεκτρονικά και είμαι έτοιμος να βγω για βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά προς
πλατεία. Όλα εντάξει, μέχρι τώρα, με την λειτουργία της καρδιάς. Απλά χρειάζεται προσοχή.
Την επόμενη βδομάδα θα με δει ο καρδιολόγος μου. Θα μου τοποθετήσει και χόλντερ για ένα
24ωρο για να δει την συμπεριφορά της καρδιάς και να αποφασίσει μετά για την καλή συνέχεια
της καρδιάς και της ζωής. Θα δούμε την άλλη βδομάδα. Μέχρι τότε χρειάζεται προσοχή ιδιαίτερη.
Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment