Thursday, June 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με καλοκαιρινό καιρό και ζέστη αρκετή από το πρωί.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρία, ζέστη και μπονάτσα καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά το πρωί, παρέα με ζέστη καλοκαιρινή στην Αττική.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο παρέα με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα
τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Οκτώ η ώρα μέτρησα την πίεση μου ηλεκτρονικά, ήπια τα χάπια
τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Όλα καλά πάνε και το καλοκαίρι
αυτό, δόξα τον Θεό. Δεν έχω παράπονο κανένα από την ζωή, την μοναδική. Φρόντισα τα καναρίνια
που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις γρίλιες και τις τζαμόπορτες να μπουν το φως της
μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας για να δροσίσουν και ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Όμορφη και η σημερινή μέρα από το πρωί στην Αττική. Μόνο που έχει ζέστη αρκετή από
νωρίς το πρωί. Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσα τις πρωινές καθημερινές δουλειές, ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα
άρχισα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έβαλα στα καναρίνια από λίγο μπρόκολο
που τους αρέσει να τσιμπολογούν και συνεχίζω το πρωινό στο Ίντερνετ. Δώδεκα η ώρα έτοιμος
να βγω για την βόλτα μου μέχρι πλατεία και να κάνω και λίγα ψώνια. Σήμερα έχει λαϊκή στην
Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θα περάσω να ρίξω μια ματιά. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα και από πεζοδρόμιο, από την σκιερή μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγω
λαϊκής αγοράς. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει τον
καφέ του με την παρέα του. Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, κάθισα
λίγο στην πλατεία για να φάω το κουλούρι μου και πήγα από την λαϊκή. Ψώνισα λίγα ακτινίδια
λίγα κολοκυθάκια και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Μία η ώρα επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές, τις
τελευταίες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί Ροζέ. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή μέχρι τις τέσσερις η ώρα. Έγερση τέσσερις η ώρα, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα στα καναρίνια
μια ματιά. Λίγο πριν τις πέντε έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τον ουρολόγο μου, στην Νέα Ιωνία
να με δει και να μου κάνει την τριμηνιαία ένεση για τον έλεγχο του καρκίνου στον προστάτη.
Βγήκα πήρα το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο, συνέχεια με το Μετρό μέχρι την Αττική και από εκεί
με τον σιδηρόδρομο μέχρι την Νέα Ιωνία. Πήγα στον Γιατρό, τέλειωσα στα γρήγορα και έφυγα
αμέσως να γυρίσω πλατεία Νέα Σμύρνης που είναι ο καρδιολόγος μου να μου βάλει το Χόλντερ
για την παρακολούθηση της καρδιάς. Οκτώ και μισή ήμουν στο ραντεβού με τον καρδιολόγο.
Εννιά η ώρα μου έβαλε το χόλντερ για ένα 24ωρο και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Δέκα η ώρα
επιστροφή σπίτι, άνοιξα τις γρίλιες όλες του σπιτιού να δροσίσει, άλλα με τα ρούχα του σπιτιού, ήπια τον καφέ μου και κάθισα να δω λίγο τηλεόραση τα αθλητικά στη ΝΕΡΙΤ. Έτσι πέρασα την
μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Πήγα για ύπνο με προσοχή
γιατί φοράω τοπ Χόλντερ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment