Tuesday, June 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό με ζέστη από το πρωί και μπονάτσα.
Η ώρα είναι λίγο μετά τα μεσάνυχτα και στις 01.00 το ξημέρωμα θα παρακολουθήσω τον
αγώνα Αργεντινή – Βοσνία για το παγκόσμιο κύπελλο από την Βραζιλία. Τελικά κέρδισε
η Αργεντινή με 2-1 την εξαιρετική Βοσνία. Τέλειωσε το παιχνίδι και πήγα για ύπνο στις τρεις
παρέα με την πρωινή δροσιά. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς, λίγο μετά τις επτά το πρωινό παρέα
με την δροσιά της καινούργιας μέρας και βδομάδας του Ιούνη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και οκτώ η ώρα έτοιμος βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω
για εξετάσεις αίματος INR και PSA για τον προστάτη. Πήγα έδωσα αίμα για τις εξετάσεις και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι με το Τραμ. Τα αποτελέσματα θα είναι έτοιμα για το INR το
απόγεμα και για το PSA στις 19 του μηνός το απόγεμα. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις εννιά και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Όμορφο το σημερινό πρωινό, με αρκετή δροσιά για την εποχή
από νωρίς το πρωί. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και ένα φύλλο μαρουλιού και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την αθλητική
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πριν τις έντεκα έτοιμος
να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον εγγονό μου για να δω. Πήγα στα γρήγορα
Νέο Κόσμο. Ψώνισα λίγα κεράσια, κουλούρια και πήγα σπίτι της κόρης μου. Κάθισα να κάνω
παρέα στον εγγονό μου που πριν λίγο έφαγε την φρούτο κρέμα του που τον τάισε η γιαγιά του
η Νίτσα. Κάθισα να τον προσέχω μέχρι τις μία που τέλειωσε η γιαγιά του όλες τις δουλειές.
Βλέπεις ο Μπέμπης μας μεγάλωσε και θέλει κοντά του κάποιον να τον προσέχει για να είναι ασφαλής. Αυτό έκανα και εγώ. Πάντως είναι μια χαρά και μεγάλωσε αρκετά, κοντεύει να γίνει
επτά μηνών. Μία η ώρα τον φίλησα τον εγγονό μου και πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει
και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια, έκλεισα το σπίτι
και έβαλα τα κλιματιστικά σε λειτουργία το σπίτι για να δροσίσει. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο μακαρόνια με παρμεζάνα και μοσχάρι κοκκινιστό. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη
με λίγο τυρί, μια φέτα φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου
το απογεματινό. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να δροσίσει το σπίτι.
Έξω έχει πολύ ωραία δροσιά με αεράκι ελαφρύ. Επτά η ώρα κάθισα να δω το παιχνίδι για το
παγκόσμιο κύπελλο μεταξύ Γερμανίας- Πορτογαλίας. Στις επτά και μισή πετάχτηκα στα γρήγορα
με το Τραμ να πάρω το αποτέλεσμα του INR για την πηκτικότητα του αίματος. Τον πήρα στα γρήγορα και με το Τραμ επιστροφή σπίτι για να δω την συνέχεια του αγώνα Γερμανία- Πορτογαλία
λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι με Νικήτρια την Γερμανία με 4-0 που ήταν πολύ καλύτερη.
Εννιά η ώρα βγήκα και πήγα μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος στην
πλατεία σήμερα, γιατί οι πιο πολλοί προτιμούν παραλία και θάλασσα. Καλοκαίρι είναι. Έκανα την
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και επέστρεψα σπίτι δέκα η ώρα για να παρακολουθήσω το παιχνίδι από την Βραζιλία Ιράν – Νιγηρία. Κάθισα παρέα με τον καφέ μου, στην δροσιά του
σπιτιού και παρακολουθώ το παιχνίδι από την Βραζιλία. Από την παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι ισόπαλο. Η ώρα πήγε μεσάνυχτα, με
πολύ όμορφη δροσιά. Έτσι πέρασε η μάρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο μετά τις επτά. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη και του καλοκαιριού.

No comments:

Post a Comment