Wednesday, June 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, με καλοκαιρινό καιρό από το πρωί και αρκετή δροσιά.
Καλημέρα στην καινούρια μέρα του Ιούνη με ζέστη κανονική στην Αττική και δροσιά πρωινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά τις επτά, παρ όλο που κοιμήθηκα αργά στις
τρεις μετά τα μεσάνυχτα, επειδή παρακολουθούσα το παιχνίδι Γκάνα – ΗΠΑ 1-2. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Σήμερα έχω και μαγείρεμα Μπριάμ στην κατσαρόλα που μ αρέσει και όχι στο φούρνο. Φρόντισα τα καναρίνια που
με περίμεναν, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες και άνοιξα τις γρίλιες
στις τζαμόπορτες να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας στο σπίτι για
ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και συνέχισα
με την ετοιμασία του μαγειρέματος. Ετοίμασα ότι χρειάζονται για το μπριάμ και ξεκίνησα με το
σοτάρισμα δυο κρεμμυδιών, δυο σκελίδες σκόρδα και μια πιπεριά πράσινη. Εννιά η ώρα έριξα όλα
τα υπόλοιπα χορταρικά, τέσσερις ντομάτες, λίγο σέλινο, φρέσκια ρίγανη από τις γλάστρες μου,
αλάτι πιπέρι, ανακάτεψα μια τελευταία φορά και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα. Δέκα η ώρα
έτοιμο το φαγητό. δοκίμασα λίγο, έγινε υπέροχο. Δεν χρειάστηκε να ρίξω καθόλου νερό. Θα το έχω για το επόμενο τριήμερο με φρέσκο ψωμί και τυρί. Μάζεψα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα
τα έπλυνα, τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα να βράσουν, σφιχτά, 6 αυγά σε σιγανή φωτιά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και μέτρησα την πίεσή μου
την πρωινή ηλεκτρονικά. Όλα καλά, πίεση και παλμοί. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ,
διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Μέτρησα την
πίεση μου ηλεκτρονικά. Όλα καλά και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Όμορφη η μέρα σήμερα
καλοκαιρινή, με σχετική ζέστη και αεράκι καλοκαιρινό δροσερό. Έντεκα η ώρα πετάχτηκα με το
Τραμ μέχρι τον Βερόπουλο, πήρα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη, δροσάτες και επέστρεψα
πάλι με το Τραμ μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Αγία Παρασκευή. Επιστροφή σπίτι τακτοποίησα τις σαλάτες στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και λίγο μετά τις δώδεκα
έτοιμος για να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Βγήκα
και πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος σήμερα στης πλατεία παρ όλο που έχει δροσιά. Όλα τα καφέ
σχεδόν άδεια. Πήρα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία έφαγα το κουλούρι μου, ψώνισα από το μανάβικο της πλατείας λίγες ντομάτες, από το παραδοσιακό στην Ομήρου, ανθότυρο και λίγο κασέρι και επέστρεψα στο σπίτι από την σκιά.
Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο δροσερό
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μπριάμ στην κατσαρόλα, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
Ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια
τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Σήμερα δεν έβαλα
καθόλου τα κλιματιστικά γιατί άφησα τις γρίλιες ανοιχτές στο σπίτι για να κάνει ρεύμα το δροσερό
αεράκι και κοιμήθηκα δροσερά. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και
συνέχισα το απόγευμα στο Ίντερνετ. Στις εφτά είδα στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα Βέλγιο-Αλγερία για
το Παγκόσμιο Κύπελλο που γίνεται στην Βραζιλία και συνεχίζεται η γιορτή του παγκόσμιου
ποδοσφαίρου. Τελικό αποτέλεσμα Βέλγιο – Αλγερία 2-1. δέκα η ώρα και σε λίγο αρχίζει το
Σπουδαίο παιχνίδι Βραζιλία – Μεξικό στην τηλεόραση ΝΕΡΙΤ. Πάω να το παρακολουθήσω.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι Βραζιλία – Μεξικό 0-0. πολύ όμορφο παιχνίδι.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλό ξημέρωμα στην καινούργια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment