Monday, June 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....Καλή Κυριακή με δροσιά καλοκαιρινή και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινό καιρό και δροσιά το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρόλο που κοιμήθηκα στις τρεις επειδή παρακολουθούσα
το παιχνίδι Νιγηρία- Βοσνία 1-0, παρέα με την πρωινή καλοκαιρινή δροσιά. Η παγκόσμια γιορτή
του ποδοσφαίρου συνεχίζεται. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά. Μέτρησα την πίεση μου και τους παλμούς ηλεκτρονικά και είναι όλα καλά. Καλή
συνέχεια στη ζωή, με καλή ποιότητα ζωής. Μετά τις οκτώ φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, πότισα και τακτοποίησα τις γλάστρες και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος η μέρα και η δροσιά η καλοκαιρινή για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Όμορφο το Κυριακάτικο πρωινό και αρκετά δροσερό. Τα καναρίνια τσιμπολογάν και κελαηδάν και τα δυο. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα
ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, πολιτική, αθλητική, καθημερινότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, στη σελίδα μου στο Facebook και
ενημέρωση της σελίδας μου “Τα Καθημερινά”. Έντεκα η ώρα και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα πλατεία για καφέ από την σκιά. Βγήκα και
από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος σήμερα Κυριακή στην πλατεία.
Όλοι πάνε με το Τραμ παραλία, για βόλτα, μπάνιο, καφέ και φαγητό. Όμορφα στην δροσιά της
πλατείας για καφέ και παγωτό. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό καθιστός στην πλατεία
ψώνισα από τον Βενέτη και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Περνώντας από το
μανάβικο της γειτονιάς, στην επιστροφή, που είναι ανοιχτό τις Κυριακές, ψώνισα λίγα κεράσια
και πήρα δυο βερίκοκα για τα καναρίνια που τα τρώνε. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί δροσερό.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα τα πιατικά συμμάζεψα την κουζίνα
και άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό. Έφαγα λίγα κεράσια δροσερά
που έχω στο ψυγείο, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και εφτά η ώρα μέτρησα την πίεση και τους παλμούς μου
ηλεκτρονικά. Όλα μια χαρά. Λίγο μετά τις επτά άνοιξα την τηλεόραση να παρακολουθήσω το
παιχνίδι από το παγκόσμιο Κύπελλο Βέλγιο – Ρωσία. Τελικά κέρδισε το Βέλγιο με 1-0. οκτώ
η ώρα ήπια το χάπι μου. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα μια βόλτα μέχρι πλατεία. Όμορφα στην πλατεία
και με καλή δροσιά. Σχεδόν όλα γεμάτα στις δέκα η ώρα που επέστρεφα σπίτι. Επιστροφή σπίτι
και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι Κορέα – Αλγερία. Στο ημίχρονο έφαγα ένα γιαούρτη
δροσερό και συνέχισα να βλέπω το παιχνίδι. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι. Τελικό
αποτέλεσμα Νότιος Κορέα – Αλγερία 2-4. έτσι πέρασε το Κυριακάτικο πρωινό και βράδυ.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς λίγο μετά τις επτά το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια
βδομάδα και τελευταία του Ιούνη. Καλή συνέχεια καλοκαιριού.....











No comments:

Post a Comment