Friday, June 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα......Καλό πρωινό Πέμπτης με συννεφιασμένο ουρανό και ζέστη αρκετή από το πρωί.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινή ζέστη, συννεφιά και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, παρέα με ζέστη και συννεφιά καλοκαιρινή. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
και άνοιξα το σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σήμερα έχει ζέστη από το πρωί.
Αργότερα θα βάλω τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι μέχρι το μεσημέρι που θα φάω και θα
ξεκουραστώ. Μετά τις εννιά και μισή βγήκα και πήγα μέχρι το φαρμακείο και παράγγειλα την ένεση για τον καρκίνο στον προστάτη που μου έγραψε χθες ο ουρολόγος μου. Θα μου την φέρουν
αύριο για να την έχω για την επόμενη ένεση στις αρχές τον Σεπτέμβριο. Πήρα και δυο βαζάκια
για την προστασία από τα κουνούπια και επέστρεψα σπίτι. Συνέχισα στο Ίντερνετ με διάβασμα
της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα η ώρα έτοιμος και βγήκα να πάω
την βόλτα μου προς πλατεία από την σκιά μεριά. Πήγα πλατεία, πέρασα από τους φίλους μου που
φτιάχνουν πολύ όμορφο και μπόλικο φαγητό και πήρα τρεις μερίδες για να έχω τις επόμενες μέρες.
Πέρασα και ψώνισα λίγο ανθότυρο και ψωμί και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία. Πριν βγω για βόλτα και ψώνια είχα βάλει σε λειτουργία τα κλιματιστικά και τώρα που επέστρεψα, το σπίτι ήταν
δροσερό για να φάω και να ξεκουραστώ. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Μακαρόνια
με πολύ όμορφους κεφτέδες. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου. Τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στη δροσιά του σπιτιού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα πιατικά. Συμμάζεψα την κουζίνα
σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες του σπιτιού και μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και βγήκα να πάω στον καρδιολόγο μου
για να μου βγάλει το Χόλντερ και να το διαβάσει. Πήγα στις εννιά μου το έβγαλε το χόλντερ και
δέκα η ώρα τέλειωσα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Όλα πολύ καλά μου είπε ο γιατρός μου.
Πέρασα από τον Βενέτη πήρα ένα Φρέντο Καπουτσίνο να τον έχω για παρέα, βλέποντας το παιχνίδι από την Βραζιλία, Βραζιλία – Κροατία για το Παγκόσμιο κύπελλο και επέστρεψα σπίτι. Έντεκα
η ώρα και άρχισε το πρώτο παιχνίδι του Παγκόσμιου πρωταθλήματος 2014 στην Βραζιλία. Τελικό
αποτέλεσμα Βραζιλία – Κροατία 3-1. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωί λίγο μετά τις επτά. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη.

No comments:

Post a Comment