Sunday, June 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό και ζεστό από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούρια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινό καιρό και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά και μισή, παρέα με καλοκαιρινό
και αρκετά ζεστό καιρό. Χρειάζεται προσοχή αυτή η αλλαγή του καιρού. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές τις
καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια
στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες
και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και
ο καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Εννιά η ώρα και όσο η ώρα
προχωρά όλο και πιο ζέστη κάνει. Τα καναρίνια τιτιβίζουν και τσιμπολογούν. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
και λίγα παξιμαδάκια με κασέρι τυρί. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα όλα τα αθλητικά από
την παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου, που συνεχίζεται στη Βραζιλία και πέρασε η ώρα μέχρι
της δώδεκα το μεσημέρι. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά
πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος στην πλατεία, κάθεται στην σκιά της πλατείας για δροσιά. Πήρα δυο
κουλούρια Θεσσαλονίκης, ψώνισα λίγα ακτινίδια και κεράσια και κάθισα στην σκιά της πλατείας
για λίγο τρώγοντας το ένα κουλούρι. Μετά τις μία έφυγα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή, έπλυνα καλά τα κεράσια και τα ακτινίδια και τα τακτοποίησα στο ψυγείο. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κολοκυθάκια με πατάτες, σαλάτα ντομάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί βαρελίσιο, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια το χάπι μου το απογεματινό
και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού. Βγήκα για λίγο και πήγα να πάρω ένα Φρέντο Καπουτσίνο για
να τον έχω παρέα που θα παρακολουθήσω το παιχνίδι Κολομβία – Ελλάδα από την Βραζιλία και
την μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου. Λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι. Τελικό αποτέλεσμα
Κολομβία – Ελλάδα 3-0. έχασε η Εθνική μας. Δεν πειράζει, καλή συνέχεια. Λίγο μετά εννιά βγήκα
για λίγο μια βόλτα στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου. Γεμάτη η πλατεία το Σαββατόβραδο.
Πήρα εάν καφέ Φρέντο Καπουτσίνο από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω
το παιχνίδι Ουρουγουάη – Κόστα Ρίκα. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι. Τελικό
αποτέλεσμα Ουρουγουάη – Κόστα Ρίκα 1-3. μπράβο στην Κόστα Ρίκα καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη.... λίγο μετά τα μεσάνυχτα θα παρακολουθήσω
το σπουδαίο Παιχνίδι Αγγλία – Ιταλία και η παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου συνεχίζεται
στην Βραζιλία....

No comments:

Post a Comment