Monday, June 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή ακόμα και λίγο μετά τα μεσάνυχτα που παρακολουθώ το παιχνίδι από την Βραζιλία Αγγλία – Ιταλία. Η γιορτή του
παγκόσμιου ποδοσφαίρου συνεχίζεται. Τελικό αποτέλεσμα Αγγλία – Ιταλία 1-2. μπράβο στην
Ιταλία καλή συνέχεια στις επιτυχίες. Σήμερα πήγα λιγάκι πιο αργά για ύπνο. Κοιμήθηκα μια χαρά,
με δροσιά καλοκαιρινή και ξύπνησα λίγο μετά τις επτά το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου. Άνοιξα όλες τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για
να δροσίσει το σπίτι. Ζέστη θα έχει και σήμερα. Καλοκαίρι πια με ζέστη και μπονάτσα στην Αττική. Έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και
μέτρησα την πίεση μου ηλεκτρονικά. Όλα πολύ καλά. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν,
τους έβαλα δροσερό πόσιμο νερό και από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό. Σκούπισα τα μπαλκόνια
τακτοποίησα τις γλάστρες και έριξα στην κάθε μια από αρκετό νερό γιατί άρχισε η ζέστη και χρειάζονται πιο πολύ νερό. Λίγο μετά τις εννιά έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο
δροσερό και λίγα κεράσια δροσερά και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ παρέα με την δροσιά του
σπιτιού και το κελάδημα των καναρινιών. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την
αθλητική επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου από την γιορτή του ποδοσφαίρου από
την Βραζιλία. Όσο πλησιάζουμε προς το μεσημέρι όλο και πιο πολύ ζέστη κάνει. Μετά τις έντεκα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και τους άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να πάω μέχρι πλατεία να κάνω την βόλτα
μου. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα πλατεία. Καλός ο καιρός με ζέστη καλοκαιρινή
και λίγο αεράκι δροσερό. Λίγος κόσμος στην πλατεία. Οι πιο πολλοί προτίμησαν παραλία για
μπάνιο, καφέ και δροσιά αρκετή. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και μετά τις μία
επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
μακαρόνια με κρέας, μοσχάρι, κοκκινιστό, χόρτα με λεμόνι, λάδι και λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο. Ήπια τα χάπια
μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στις τρεις. Πέντε η ώρα
σηκώθηκα γιατί βροντούσε συνεχώς λόγω συννεφιάς της βροχής. Τελικά δεν έκανε βροχή, απλά πέρασε η βροχή κοντά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου. Έπλυνα
τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έφαγα λίγο παγωτό καϊμάκι που πήρα σήμερα και
μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου με τα
αθλητικά και κυρίως τα ποδοσφαιρικά, από την παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου που συνεχίζεται στην Βραζιλία. Στις επτά αρχίζει η αναμέτρηση μεταξύ Ελβετίας – Εκουαδόρ και
στις δέκα αρχίζει το παιχνίδι Γαλλία – Ονδούρα. Θα τα δω και τα δυο στην ΝΕΡΙΤ.
Το παιχνίδι Ελβετίας – Εκουαδόρ τέλειωσε λίγο πριν τις εννιά. Η Ελβετία κέρδισε με 2-1.
μετά τις εννιά είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι παρακολουθώντας
ποδόσφαιρο από το παγκόσμιο που γίνεται στη Βραζιλία. Έφτιαξα ένα καφέ Jacobs κρύο με γάλα
και κάθισα στης δέκα η ώρα να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ το παιχνίδι Γαλλία – Ονδούρα.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι με την Γαλλία νικήτρια με 3-0. έτσι πέρασε η μέρα
και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη.....

No comments:

Post a Comment