Tuesday, July 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλή Δευτέρα και τελευταία μέρα του Ιούνη, καλοκαιρινή και σχετικά δροσερή.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Ιούνη, δροσερή και καλοκαιρινή. Καλή συνέχεια
καλοκαιριού. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την δροσιά την πρωινή. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές τις καινούριας βδομάδας του
καλοκαιριού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
σκούπισα τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες να μπει
η πρωινή δροσιά στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα
μέχρι τον Βερόπουλο με το Τραμ και ψώνισα πρωί πρωί δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη και
ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια. Στην επιστροφή ψώνισα ένα μαρούλι για τα καναρίνια
από το μανάβικο τις γειτονιάς και γύρισα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό. Τακτοποίησα τα ψώνια,
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ. Λίγο μετά
τις 12 πήγα με το Τραμ μέχρι το Φάληρο στην Τράπεζά μου και πήρα την σύνταξή μου. Πέρασα
από τον Μπαλάσκα πήρα λίγο ψωμί, δυο κουλούρια και μια μερίδα πατάτες φούρνου και χόρτα.
Πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και βγήκα για μια βόλτα μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά από την σκιά. Πριν βγω για πλατεία έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
να δροσίσει το σπίτι. Πήγα πλατεία, πήρα ένα κουλούρι, κάθισα στην σκιά στην όμορφη δροσιά
τις πλατείας, έφαγα το κουλούρι μου, έκανα την βόλτα μου και επέστρεψα με το Τραμ σπίτι
γιατί έχει αρκετή ζέστη. Επιστροφή στη δροσιά του σπιτιού λόγω κλιματιστικών, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό που τους αρέσει και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο κολοκύθια με πατάτες, χόρτα, με τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό μόνο το ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί Ροζέ βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, έξη
η ώρα έγερση, παρέα με την όμορφη δροσιά του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
το χάπι μου το απογεματινό και έπλυνα τα πιατικά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, έκανα λίγο γράψιμο στο Ίντερνετ και κάθισα να δω το παιχνίδι
Γαλλία – Νιγηρία για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014. Λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι.
Η Γαλλία κέρδισε την Νιγηρία με 2-1 και πέρασε στους οκτώ. Μετά τις εννιά έτοιμος να βγω για
βόλτα βραδινή προς πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, παρέα με την όμορφη δροσιά
πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος στην πλατεία, για βόλτα, σουβλάκι με γύρο, κεμπάπ, καφέ, παγωτό
και από ένα μπουκάλι νερό στο ένα χέρι και στο άλλο κινητό. Έκανα την βόλτα μου, έκατσα λίγο
πλατεία, πήρα και ένα Φρέντο καπουτσίνο και λίγο μετά τις δέκα επιστροφή σπίτι για να δω τον
αγώνα Γερμανία – Αλγερία για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014. λίγο πριν τις μία το ξημέρωμα
της καινούργιας μέρας του καινούριου μήνα τέλειωσε το παιχνίδι ισόπαλο και ετοιμάζονται να
παίξουν παράταση 30 λεπτών και αν δεν υπάρξει νικητής έχει πέναλτι. Όλα αυτά αύριο στην
1η Ιουλίου. Καλή ανατολή στον καινούριο μήνα του καλοκαιριού....

No comments:

Post a Comment