Saturday, July 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης σούπερ καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά και μισή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έπλυνα τα δόντια μου. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο. Τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό γιατί άρχισε
ζέστη αρκετή. Έτσι θα πάνε και οι επόμενες μέρες με ζέστη αρκετή καθημερινά.
Πέμπτη σήμερα και ζέστη από το πρωί. Ευτυχώς που έχει αεράκι δροσερό και κάνει την διαφορά.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα να
πάω για τις εξωτερικές μου δουλειές και να κάνω και λίγα ψώνια. Πήγα έκανα τις δουλειές μου,
ψώνισα αυτά που ήθελα, κάθισα πλατεία για λίγο στην δροσιά, έφαγα το κουλούρι μου και
επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά γιατί έχει και σήμερα ζέστη αρκετή.
Επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία, έκανα ένα ντους δροσερό, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα
φαγητό. Έφαγα μια χαρά, ήπια και ένα ποτήρι δροσερό κόκκινο κρασί, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, συμμάζεψα την κουζίνα,. Ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή
ξεκούραση. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το
απογεματινό. Ζέστη αρκετή ακόμα συνεχίζει και το απόγεμα και θα συνεχίσει όπως φαίνεται
και το βράδυ. Στο σπίτι τα έχω όλα ανοιχτά να κάνει λίγο ρεύμα μπας και δροσίσει το σπίτι.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Εννιά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ ΣΠΟΡ και κάθισα να δω στίβο από το Μίτινγκ
στη Γλασκόβη. Λίγο μετά της δέκα βγήκα και πήγα μια βόλτα στην πλατεία μήπως και δροσίσει
λιγάκι. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου και στον γυρισμό πήρα ένα Φρέντο
Καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι. Ζέστη έχει στο σπίτι χωρίς κλιματιστικά γι αυτό τα έβαλα σε
λειτουργία για να δροσίσει το σπίτι και να μπορέσω να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου
και να πάω μετά για ύπνο. Έτσι και έγινε, λίγο μετά τα μεσάνυχτα πήγα για ύπνο.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούλη. Σάββατο και Πανσέληνος του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment