Wednesday, July 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινής, με ζέστη αρκετή αλλά με βροχές και καταιγίδες
τοπικές στην Βόρεια Ελλάδα. Εδώ στην Αττική έχει σχετική πρωινή δροσιά με ελαφρύ αεράκι
δροσερό. Όμορφη είναι η μέρα η σημερινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο πριν τις
οκτώ, παρέα με την πρωινή δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έκανα τον καφέ μου για να
πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν. Πότισα τις γλάστρες και τακτοποίησα το σπίτι. Άνοιξα
τις γρίλιες να μπει ο καλοκαιρινός αέρας στο σπίτι ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Μετά τις δέκα έφαγα ένα ακτινίδιο δροσερό και ένα μπολ CORN FLAKES για πρωινό. Βγήκα για
λίγο και πήγα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα δυο αγγούρια μικρά για τα καναρίνια.
Επέστρεψα σπίτι, τα έπλυνα και έβαλα ένα κομμάτι σε κάθε καναρίνι. Λίγο μετά τις δέκα και μισή
μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές
και έγραψα για τις σελίδες μου Ημερολόγιο Γέφυρας και τα Καθημερινά. Μετά τις δώδεκα βγήκα
και πήγα πλατεία να κάνω τις δουλειές μου, λίγα ψώνια και την βόλτα μου την πρωινή. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα πλατεία παρέα με την όμορφη δροσιά. Συννέφιασε στα
βόρεια και μπορεί να βρέξει. Αρκετός κόσμος στην πλατεία παρ όλο που πολλοί έφυγαν για διακοπές. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην όμορφη δροσιά, στην σκιά, της πλατείας, πήγα
και ψώνισα κάτι λίγα από τον Βασιλόπουλο, που ήταν σχεδόν άδειος και επέστρεψα σπίτι με το
Τραμ. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και έβαλα από λίγο μπρόκολο στα καναρίνια. Λίγο μετά τις μια και μισή ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο αρακά με κοτόπουλο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, άλλαξα το πόσιμο νερό στα
καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση.
Ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Μέτρησα την πίεση μου και τους σφυγμούς
ηλεκτρονικά, όλα μια χαρά και οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό. Έχει πολύ όμορφη
δροσιά όσο ο ήλιος πάει προς την δύση. Ντύθηκα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς
μου για να δω και να κάνω και μια μικρή βόλτα στους δρόμους τις γειτονιάς. Βγήκα πήγα την βόλτα μου, πέρασα από τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό,
είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και γύρισα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Έξω έχει
πολύ όμορφη δροσιά με αεράκι ελαφρύ δροσερό. Επιστροφή, άνοιξα όλες τις γρίλιες στο σπίτι για
μπει η όμορφη καλοκαιρινή δροσιά. Κάθισα με τον καφέ μου παρέα και είδα λίγο από την
επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ και στη συνέχεια στην ΝΕΡΙΤ ΣΠΟΡ ποδόσφαιρο ευρωπαϊκό, μεταξύ
Παρί – Τσέλσι και στις έντεκα παρακολούθησα τον αγώνα Βραζιλία – Ιταλία για το Παγκόσμιο
Κύπελλο από παλιότερο παιχνίδι. Έφαγα ένα γιαούρτι με μέλι και περιμένω να δροσίσει το σπίτι
για να πάω για ύπνο χωρίς να βάλω τα κλιματιστικά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment