Tuesday, July 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Ιούλη, καλοκαιρινή, με σχετική δροσιά
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα, Δευτέρα, του Ιούλη.
Καλό πρωινό με ζέστη από νωρίς το πρωί. Καλοκαίρι κανονικό. Ιούλης ο μήνας των διακοπών.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την καινούρια βδομάδα του καλοκαιριού. Ζέστη
θα έχει όλες τις επόμενες μέρες. Προσοχή καπέλο και από την σκιά. Αυτό κάνω και εγώ. Όχι
άσκοπες μετακινήσεις. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και μέτρησα
την πίεση και τους παλμούς μου ηλεκτρονικά. Όλα καλά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα δροσερό
και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό,
σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα αρκετό νερό σε κάθε γλάστρα γιατί έχει ζέστη αρκετή και άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες να μπει ο πρωινός καλοκαιρινός αέρας στο σπίτι
για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα όλο το σπίτι πριν πιάσει η ζέστη και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου. Μετά τις εννιά και μισή, ετοίμασα ότι χρειάζονται για να μαγειρέψω
κολοκυθάκια με πατάτες, μια μελιτζάνα, δυο πιπεριές πράσινες δυο μέτρια κρεμμύδια και τρεις ώριμες ντομάτες. Δέκα η ώρα έναρξη μαγειρέματος σε χαμηλή φωτιά, σιγανό μαγείρεμα. Μάζεψα
την κουζίνα, έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ για να περάσω το πρωινό μου μέχρι να γίνει το φαγητό. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το
φαγητό, το δοκίμασα, καλά ψημένο και νόστιμο. Έκλεισα την φωτιά τακτοποίησα την κουζίνα
και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι την πλατεία για να ψωνίσω κάτι λίγα. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το νερό με άλλο πιο δροσερό τους έβαλα από λίγο αγγούρι και βγήκα για
να πάω πλατεία με το Τραμ επειδή έχει ζέστη αρκετή. Πριν βγω έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι μέχρι να επιστρέψω για φαγητό και ξεκούραση. Πήγα πλατεία στα γρήγορα, πήρα δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης, κάθισα λίγο στην όμορφη σκιά της
πλατείας και περνώντας από το παραδοσιακό στην Ομήρου πήρα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα
σπίτι με το τραμ. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο, πήρα δυο γιαούρτια, λίγο ψωμί και
λίγα τυροπιτάκια και γύρισα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα
λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και στο κεφάλι μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κολοκύθια, με πατάτες, μελιτζάνα και πιπεριές γιαχνί, σαλάτα, βλίτα
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά στη όμορφη δροσιά του σπιτιού,
μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου,
σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο καλοκαιρινός αέρας για
ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού και έπλυνα τα πιατικά. Άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και κάθισα στο Ίντερνετ να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών
και έριξα μια ματιά στα μηνύματα στο Ίντερνετ. Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει. Βγήκα μια
βόλτα να περπατήσω για λίγο, ακούγοντας μουσική και τραγούδια από το Mp3 μου και λίγο πριν
τις δέκα επέστρεψα σπίτι. Δρόσισε αρκετά και δεν θα χρειαστεί να βάλω τα κλιματιστικά, θα
κοιμηθώ μια χαρά, με ανοιχτή την τζαμόπορτα στο υπνοδωμάτιο μου. Επιστροφή σπίτι έφαγα
ένα γιαούρτι δροσερό και κάθισα στη τηλεόραση να δω αθλητικά. Λίγο μετά τις έντεκα μπήκα
στο Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά”. Έτσι πέρασε η μέρα
και βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στη καινούρια μέρα του Ιούλη......

No comments:

Post a Comment