Thursday, July 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλό πρωινό....Τρίτης, καλοκαιρινής, με αρκετή δροσιά το πρωί παρέα με τον Ιούλη.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του καινούριου μήνα του καλοκαιριού. Το καλοκαίρι
συνεχίζεται με ζέστες, κανονικές, για την εποχή. Μπαίνουμε πια στον Ιούλη και στο κύριο
καλοκαίρι των διακοπών. Όσοι μπορούν θα πάνε έστω και λίγες μέρες διακοπές. Εγώ πάντως
θα μείνω και φέτος το καλοκαίρι εδώ στη Νέα Σμύρνη. Πλατεία και λίγο παραλία με το Τραμ.
Θα έχω παρέα μου τα αθλητικά και την σπιτική δροσιά. Όμορφα είναι και στη μεγάλη πόλη
για βόλτες, καφέ, παραλία και φωτογραφία. Πρωινό Τετάρτης ξύπνησα νωρίς λίγο μετά τις επτά
το πρωί παρέα με την πρωινή δροσιά του Ιούλη. Ζέστη θα κάνει και σήμερα. Χρειάζεται παραλία
με το Τραμ για μπάνιο, θαλασσινή δροσιά και πρωινό καφέ. Εγώ εδώ στο σπίτι έκανα τις πρωινές
δουλειές τις καθημερινές του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Έβαλα
σε λειτουργία το πλυντήριο να κάνω μια πλύση τα ρούχα τα καθημερινά. Φρόντισα τα καναρίνια
που με περίμεναν, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και το σπίτι, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
και συνέχισα στο Ίντερνετ με διάβασμα τα μηνύματα και ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα αυτά
που χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα. Πήρα ένα αγγούρι για τα καναρίνια και λίγα κεράσια
για μένα που μ αρέσουν δροσερά γι αυτό τα βάζω στο ψυγείο καλά πλυμένα. Επέστρεψα στα
γρήγορα στο σπίτι γιατί άρχισε η ζέστη όσο προχωρά η μέρα προς το μεσημέρι. Σταμάτησε και να
φυσά από τον βοριά. Είναι σχεδόν άπνοια και μπονάτσα. Τακτοποίησα τα ψώνια στο ψυγείο και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Πριν βγω να πάω πλατεία λίγο μετά τις 12 θα βάλω σε λειτουργία τα κλιματιστικά, για να έχει δροσιά το σπίτι το μεσημέρι που θα γυρίσω να φάω και να ξεκουραστώ. Αυτό και έκανα. Βγήκα και από σκιά μεριά πήγα πλατεία. Έχει ζέστη αρκετή και ευτυχώς και λίγο αεράκι δροσερό. Στην πλατεία αρκετός κόσμος λόγω του ότι έχει λαϊκή αγορά
στην Μεγάλου Αλεξάνδρου. Πήρα τρία κουλούρια Θεσσαλονίκης. Έκανα την βόλτα μου και κάθισα λίγο στην σκιά στην πλατεία, έφαγα ένα κουλούρι, πέρασα από την λαϊκή, έριξα μια ματιά
και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και
ετοίμασα φαγητό. Πατάτες με ντομάτα γιαχνί, σαλάτα αμπελοφάσουλα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά στη δροσιά του σπιτιού με τα κλιματιστικά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα
την κουζίνα, έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα, τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει ο αέρας στο σπίτι και μάζεψα τα ρούχα που είχα απλωμένα
στην απλώστρα από το πρωινό πλύσιμο. Τα τακτοποίησα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και διάβασα τα μηνύματα. Ζέστη και σήμερα στους 34 βαθμούς το
Θερμόμετρο στην γειτονιά μου, μέχρι που βράδιασε. Έπαψε να φυσάει έστω και λίγο από τον
βοριά. Βγήκα μια βόλτα στην πλατεία αλλά παντού ζέστη έχει. Επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις
έντεκα, είδα λίγο τηλεόραση τα αθλητικά μέχρι τα μεσάνυχτα, έβαλα τα κλιματιστικά και λίγο
πριν τις μία το ξημέρωμα πήγα για ύπνο. Έτσι πέρασα την μάρα και την βραδιά. Αύριο τα λέμε πάλι λίγο μετά τις επτά το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....
καλό πρωινό !

No comments:

Post a Comment