Saturday, July 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί. Απλά φυσάει
λιγάκι από τον βοριά και μετριάζει λίγο την καλοκαιρινή ζέστη. Καλή ανατολή στην καινούρια
μέρα του Ιούλη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά τις επτά, παρέα με την πρωινή
δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και έκανα όλες τις δουλειές τις πρωινές καθημερινές. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Θα φτιάξω κεμπάπ, με κρεμμύδι, πιπεριές και ντομάτα στην κατσαρόλα. Θα προσθέσω
και λίγες πατάτες, λίγο μαϊντανό και μυρωδικά. Ζέστη σήμερα από νωρίς το πρωινό. Δεν φυσάει
καθόλου και έχει μπονάτσα. Όλα έτοιμα και αρχή για μαγείρεμα. 11.30 έτοιμο το φαγητό.
Τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος να βγω να πάω για λίγα ψώνια. Βγήκα πήγα για λίγα ψώνια
στον Βασιλόπουλο και επιστροφή σπίτι με το Τραμ γιατί έχει ζέστη αρκετή. Τακτοποίησα τα ψώνια
και κάθισα σπίτι παρέα με τα κλιματιστικά, την όμορφη δροσιά και το Ίντερνετ. Έτσι πέρασα την
σημερινή μέρα και την βραδιά με μια μικρή βόλτα μέχρι πλατεία για λίγη δροσιά και ένα παγωτό.
Ξημέρωσε Παρασκευή με δροσιά αρκετή και αεράκι δροσερό από τον βοριά. Ξύπνησα λίγο μετά
τις επτά και μισή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν, τακτοποίησα και σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από αρκετό νερό
στις γλάστρες για έχει αρκετή ζέστη όλο το 24ωρο. Τακτοποίησα το σπίτι όλο και δέκα η ώρα βγήκα και πήγα να πάρω λίγες τροφές για τα καναρίνια από το μαγαζί για τα πουλιά που είναι πολύ
κοντά μου. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο πήρα λίγα κεράσια για μένα και ένα αγγουράκι για να καναρίνια που το τρώνε πολύ. Επιστροφή σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από ένα κομμάτι αγγούρι.
Συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ με διάβασμα τα μηνύματα και ενημέρωση των σελίδων μου.
Μετά τις δώδεκα και μισή πήγα μέχρι την πλατεία με το Τραμ, ψώνισα λίγο Ανθότυρο από το
Παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα με το Τραμ στο σπίτι για να συνεχίσω την μέρα μου.
Δυο η ώρα ετοίμασα ένα πιάτο κεμπάπ με κρεμμύδια, ντομάτες και πιπεριές, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα
τα πιατικά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού. Μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ και επτά η ώρα κάθισα να παρακολουθήσω
το Παιχνίδι για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014. Γαλλία – Γερμανία. Λίγο πριν τις εννιά τέλος
στο παιχνίδι. Γαλλία – Γερμανία 0-1. η Γερμανία προκρίθηκε στους 4 της διοργάνωσης. Θα
αντιμετωπίσει την νικήτρια του Αγώνα Βραζιλία-Κολομβία που θα αρχίσει στις 23.00. εν τω
μεταξύ πάω μια βόλτα πλατεία μια που έχει ωραία δροσιά για να επιστρέψω σπίτι λίγο πριν τις
έντεκα για να παρακολουθήσω το παιχνίδι Βραζιλία – Κολομβία. Επιστροφή σπίτι λίγο πριν τις
έντεκα και έκανα ένα καφέ να τον έχω παρέα στην διάρκεια του παιχνιδιού. Παρακολούθησα
το παιχνίδι μέχρι λίγο πριν τις 01.00 του Σαββάτου. Τελικά Βραζιλία- Κολομβία 2-1.
Έτσι πέρασε και η Παρασκευή μέχρι το ξημέρωμα Σαββάτου με δροσιά αρκετή.
Το πρωί νωρίς μετά τις επτά συνέχεια στην καινούρια μέρα. Σάββατο σήμερα με δροσιά
από νωρίς το πρωινό και αεράκι δροσερό από το πρωινό.
Καλή συνέχεια με Σαββάτο καλοκαιρινό......

No comments:

Post a Comment