Monday, July 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα.....στην καινούρια μέρα του Ιούλη με αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στο Σάββατο που είναι καλοκαιρινό με όμορφο καιρό για μπάνια και διακοπές.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά τις επτά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια τα χάπια μου
οκτώ η ώρα και συνέχισα με τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Μπήκα στο Ίντερνετ για διάβασμα
τα μηνύματα και ενημέρωση των σελίδων μου. Τακτοποίησα το σπίτι, σκούπισα και σφουγγάρισα
και το μεσημέρι λίγο μετά τις έντεκα πήγα πλατεία για βόλτα και λίγα ψώνια. Όμορφη η μέρα με
δροσιά αρκετή. Αρκετός κόσμος στην πλατεία για βόλτα ψώνια και καφέ σε κάποιο από τα πολλά
καφέ της πλατείας. Ψώνισα αυτά που ήθελα, λίγες ντομάτες, λίγα ακτινίδια για μένα και ένα μπρόκολο για τα καναρίνια. Κάθισα λίγο στην δροσιά της πλατείας και λίγο μετά τις μία γύρισα
σπίτι με το Τραμ. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί. Επιστροφή σπίτι.
Τακτοποίησα τα ψώνια και βγήκα να πάω μέχρι το κουρείο τις γειτονιάς. Πήγα κουρεύτηκα στα
γρήγορα, γιατί τα κουρεύω όλα με την μηχανή και επέστρεψα σπίτι. Έκανα ένα μπάνιο στα γρήγορα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ με κρεμμύδια, πιπεριές και ντομάτες, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Καλά ξεκουράστηκα στην δροσιά του σπιτιού χωρίς κλιματιστικό.
Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και άλλαξα
το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό. Μπήκα στο Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου. Στις επτά παρακολούθησα το παιχνίδι Αργεντινή – Βέλγιο και στις έντεκα
η ώρα το παιχνίδι Ολλανδία – Κόστα Ρίκα. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά μέχρι λίγο μετά
τα μεσάνυχτα ξημερώνοντας Κυριακή. Πήγα για ύπνο μετά τις δυο το πρωί, αφού έβαλα σε
λειτουργία τα κλιματιστικά γιατί είχε ζέστη αρκετή και άπνοια. Ξύπνησα Κυριακή πρωί λίγο μετά
τις επτά, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έκανα τον καφέ μου
τον πρωινό. Ελληνικό διπλό μέτριο. άπνοια από το πρωί και ζέστη αρκετή. Η μέρα είναι για παραλία, μπάνιο, καφέ και θαλασσινή δροσιά. Όμορφη καλοκαιρινή μέρα η σημερινή Κυριακή.
Πέρασα μέχρι το μεσημέρι στη δροσιά του σπιτιού, έγραψα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο
Ίντερνετ. Λίγο μετά τις 12 βγήκα και πήγα μια βόλτα από σκιά μεριά πλατεία. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία κάθεται σε κάποιο καφέ και πίνει τον καφέ του στην σκιά παρέα με το καλοκαιρινό
αεράκι. Ο πολύς κόσμος πάει με το Τραμ για μπάνιο και δροσιά που περνά πάντα γεμάτο για
παραλία. Κάθισα λίγο πλατεία στην σκιά και στην δροσιά της πλατείας, ήπια ένα καφέ μικρό και
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο της γωνιάς
που είναι και τις Κυριακές ανοιχτό, πήρα ένα μαρούλι και δυο αγγουράκια για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, γιατί έξω έχει ζέστη αρκετή, τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού και από λίγο αγγούρι στο καθένα και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα
πιάτο κεμπάπ με κρεμμύδια, πιπεριές και ντομάτες, σαλάτα βλίτα με δυο κολοκύθια, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση παρέα με την δροσιά από
τα κλιματιστικά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και το δωμάτιο μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες να μπει στο σπίτι ο φρέσκος καλοκαιρινός δροσερός αέρας
που φυσά έστω και λίγο από τον βοριά για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι
δροσερό. Συνέχισα το απόγεμα μου στο Ίντερνετ με γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η Κυριακή, αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια βδομάδα του Ιούλη. Καλό πρωινό Δευτέρας......

No comments:

Post a Comment