Monday, July 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλήμερα....καλή Κυριακή καλοκαιρινή και αρκετά δροσερή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με όμορφη Κυριακή δροσερή από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά την πρωινή και το
κελάηδημα των καναρινιών. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα
τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο στη θέση τους. Σκούπισα τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες με μπόλικο
νερό στην κάθε μια, λόγω καλοκαιριού και ζέστης, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES και
συμμάζεψα το σπίτι. Άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι ο δροσερός
καλοκαιρινός αέρας για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα δροσερό ακτινίδιο
και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις 11
βγήκα για μια βόλτα στην παραλία του Φαλήρου με το Τραμ μια που έχει όμορφη δροσιά.
Πήγα στα γρήγορα με το Τραμ που ήταν γεμάτο. Όλοι πήγαιναν για μπάνιο και δροσιά. Κατέβηκα
στον Μπάτη για ν αρχίσω από εκεί την βόλτα μου. Όλοι σχεδόν από το Τραμ κατέβηκαν Μπάτη
για να πάνε παραλία για μπάνιο. Πολύς κόσμος στον Μπάτη και σε όλη την παραλία μέχρι τον
Φλοίσβο. Όμορφη ήτανε η βόλτα στην παραλία του Φαλήρου. Πήγα μέχρι το πάρκο Φλοίσβου
και από εκεί πήρα το Τραμ λίγο πριν τις μία για επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άνοιξα όλες τις γρίλιες για να δροσίσει το σπίτι
άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με ντομάτα και πατάτες, χόρτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια το
χάπι μου, δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα
και δρόσισε αρκετά. Φυσάει αεράκι δροσερό. Έφαγα λίγα δροσερά κεράσια και ακούγοντας
τραγούδια και μουσική έγραψα μερικά για το Mp3 μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα
το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών. Ντύθηκα και βγήκα να πάω μια βόλτα για πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία, παρέα με το αεράκι το δροσερό. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία κάνει την βόλτα του η πίνει τον καφέ του σε κάποιο καφέ. Τα σουβλάκια τα παγωτά
και τα μπουκάλια με νερό κάνουν πολύ δουλειά. Έκανα την βόλτα μου, έφαγα ένα παγωτό και μετά
τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω τον τελικό για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014
στο Ποδόσφαιρο μεταξύ Γερμανίας – Αργεντινής που αρχίζει στις δέκα η ώρα. Έφτιαξα ένα καφέ
Jacombs κρύο και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα τέλειωσε το
παιχνίδι. Κέρδισε η Γερμανία με 1-0 στην παράταση. Πρωταθλήτρια κόσμου για 2014. το επόμενο
Παγκόσμιο Κύπελλο σε 4 χρόνια στη Ρωσία. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καινούρια βδομάδα αρχίζει, σε λίγο ξημερώνει
Δευτέρα....καλό πρωινό με δροσιά καλοκαιρινή.....

No comments:

Post a Comment