Sunday, July 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου δροσερό, καλοκαιρινό από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με Πανσέληνο καλοκαιρινό και όμορφη βραδιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά την πρωινή. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα δυο κριτσίνια ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου για καλή ποιότητα ζωής και μέτρησα την πίεσή μου και τους σφυγμούς ηλεκτρονικά. Όλα είναι μια χαρά. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες με αρκετό νερό γιατί έχει ζέστη αρκετή
καθημερινά, άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες να μπει στο σπίτι ο δροσερός πρωινός
καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σήμερα έχει αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωινό με δροσερό αεράκι. Έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού τις καθημερινές και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις δώδεκα βγήκα και πήγα για λίγα ψώνια για το Σαββατοκύριακο. Έκανα τα ψώνια μου και επιστροφή σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια και πήγα για πλατεία να ψωνίσω από το
παραδοσιακό ανθότυρο και ελιές. Πήγα ψώνισα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά γύρισα
σπίτι για φαγητό και ξεκούραση. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με
άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο γαλέο
με ντομάτα και πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα
την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα λίγο αγγούρι δροσερό που τους αρέσει.
Πέρασα στο σπίτι όλο το απόγεμα με διάβασμα, γράψιμο στο Ίντερνετ παρέα με μουσική και τραγούδια. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Σήμερα η βραδιά
είναι αρκετά δροσερή με την πανσέληνο να φωτίζει την Αττική Γη. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
Σαββατόβραδο, κάνει την βόλτα του, κάθεται στην δροσιά της πλατείας η σε κάποιο από τα πολλά
καφέ της πλατείας και τα σουβλατζίδικα και τα μαγαζιά με τα παγωτά. Κάθισα λίγο πλατεία, έφαγα
ένα παγωτό μικρό, πήρα ένα φρέντο καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι να παρακολουθήσω το ματς
Βραζιλία – Ολλανδία στον μικρό τελικό του Παγκοσμίου κυπέλλου 2014. Δροσιά αρκετή σήμερα
το βράδυ. Λίγο πριν τις μία μετά τα μεσάνυχτα ξημερώνοντας Κυριακή τέλειωσε το παιχνίδι.
Τελικό αποτέλεσμα Βραζιλία – Ολλανδία 0-3. Έτσι πέρασε η Σαββατιάτικη μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει Κυριακή. Η Πανσέληνος φωτίζει
την Αττική Γη και εγώ πάω για ύπνο και ξεκούραση μέχρι το ξημέρωμα της Κυριακής.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....







No comments:

Post a Comment