Wednesday, July 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με ζέστη αρκετή καλοκαιρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούλη με ζέστη αρκετή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωί λίγο πριν τις οκτώ. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές. Ήπια τα χάπια μου και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό.
Τακτοποίησα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με αρκετό νερό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα
κομμάτι αγγούρι δροσερό που τους αρέσει και δροσερό πόσιμο νερό, γιατί σήμερα θα έχει ζέστη
αρκετή. Πράγματι έχει ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί. Έκανα όλες τις πρωινές δουλειές και
έτοιμος να βγω για να πάω τον εγγονό μου για να δω. Βγήκα πήρα το Τραμ, κατέβηκα πλατεία
πήρα τρία κουλούρια Θεσσαλονίκης και με το επόμενο Τραμ πήγα Νέο Κόσμο και στο σπίτι που
μένει ο εγγονός μου. Πήρα κάτι λίγα για την γιαγιά Νίτσα που τον φροντίζει και πήγα. Με περίμεναν. Κάθισα μέχρι τις μία μαζί με τον εγγονό μου να τον προσέχω, γιατί μεγάλωσε τώρα και χρειάζεται προσοχή, για να κάνει η γιαγιά του όλες τις δουλειές τις πρωινές. Λίγο μετά τις μία
τους χαιρέτησα, πήρα και λίγο μουσακά που είχε φτιάξει η κόρη μου και επέστρεψα σπίτι με το
Τραμ. Επιστροφή σπίτι και στη όμορφη δροσιά του σπιτιού γιατί είχα βάλει τα κλιματιστικά σε
λειτουργία πριν φύγω και πάω να δω τον εγγονό μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μουσακά που είχε φτιάξει
η κόρη μου, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, φρέσκο ψωμί που πήρα όταν ερχόμουν και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια
μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα
όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει ο καθαρός καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει την
ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Άλλαξα το πόσιμο νερό
στα καναρίνια, έφαγα λίγα κεράσια δροσερά και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Οκτώ η ώρα και ήπια το χάπι μου το βραδινό. Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει σιγά σιγά. Βγήκα
και πήγα μια βόλτα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία και σε όλα τα καφέ. Έκανα την
βόλτα μου, πήρα ένα Φρέντο καπουτσίνο διπλό, κάθισα λίγο πλατεία και δέκα η ώρα γύρισα σπίτι
για να παρακολουθήσω το παιχνίδι Βραζιλία – Γερμανία για τον ημιτελικό του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2014 στη Βραζιλία. Το παιχνίδι τέλειωσε λίγο πριν τις μία το ξημέρωμα Τετάρτης με
μεγάλη νικήτρια την Γερμανία που προκρίθηκε για τον τελικό της Κυριακής. Τελικό αποτέλεσμα
Βραζιλία – Γερμανία 1-7. εξωπραγματικό είναι αυτό το αποτέλεσμα. Θρίαμβος της Γερμανίας.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό ξημέρωμα στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment