Tuesday, July 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Ιούλη.
Καλή ανατολή στην καινούρια Δευτέρα του καλοκαιριού με δροσιά μοναδική από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την πρωινή δροσιά. Έκανα τον καφέ μου για να
πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και έβαλα το πλυντήριο
για μια πλύση των ρούχων μου. Σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες. Αρκετή δροσιά
έχει από νωρίς σήμερα και φυσάει ελαφρά αλλά δροσερά. Πάντως έχει ζέστη αρκετή. Όσο περνά
η ώρα όλο και ζεσταίνει πιο πολύ. Το μεσημέρι θα ξεπεράσει τους 30 βαθμούς μέσα και έξω από
το σπίτι. Μπορεί να βάλω τα κλιματιστικά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης
και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου μέχρι να τελειώσει το πλυντήριο λίγο μετά
τις έντεκα η ώρα. Πράγματι τέλειωσε η πλύση, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και την έβγαλα
στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν τα ρούχα. Μέχρι το μεσημέρι θα είναι στεγνά για να τα μαζέψω
το απόγεμα να τα διπλώσω και να τα βάλω στην θέση τους. Έτσι και έγινε. Μετά τις έντεκα βγήκα
πήρα το Τραμ και πήγα Νέο Κόσμο για να δω τον εγγονό μου, να καθίσω μαζί του να τον προσέχω
για να κάνει η γιαγιά του η Νίτσα τις δουλειές του σπιτιού. Πήγα λίγο μετά τις έντεκα, κάθισα
μέχρι τις μιάμιση, είδα γιαγιά και εγγονό, είναι μια χαρά και χαμογελαστός μετά που έβγαλε το
πρώτο του δοντάκι και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Ψώνισα ένα καρβέλι ψωμί, δυο κουλούρια
Θεσσαλονίκης και μια τυρόπιτα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό, τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με λίγο κοτόπουλο,
με πατάτες και αρακά, λίγα χόρτα για σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
άνοιξα όλες τις γρίλιες για να δροσίσει το σπίτι, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα, δίπλωσα τα ρούχα από την πλύση, τα έβαλα στη θέση τους, έβαλα από λίγο αγγούρι στα
καναρίνια, δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ να ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα και ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών, ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τιτιβίζουν και
τσιμπολογάν διαρκώς. Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει πιο πολύ. Εννιά η ώρα έτοιμος για να βγω
να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία μια που έχει όμορφη δροσιά. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα πλατεία. Έκανα την βόλτα μου. Έφαγα ένα παγωτό μικρό, κάθισα λίγο πλατεία που είχε
όμορφη δροσιά και δέκα η ώρα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι
έκανα ένα κρύο καφέ Jacombs και κάθισα να δω τα αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ ΣΠΟΡ. Έντεκα η ώρα
μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο τα λέμε πάλι από νωρίς το πρωινό. Καλό ξημέρωμα στην καινούρια μέρα του Ιούλη.

No comments:

Post a Comment