Saturday, February 9, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό
Καλή Ανατολή με χειμωνιάτικο σκηνικό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, όπως κάθε πρωινό. Ο νους μου ταξιδεύει
στην καθημερινότητα που τίποτα δεν πηγαίνει καλά και σωστά. Κανείς δεν τα λέει
σωστά, όλοι μας κρύβουν την αλήθεια και την πραγματικότητα και εγώ προσπαθώ
να επιβιώσω δύσκολα, αλλά με υπομονή και κατανόηση. Η ημέρα και η νύχτα δύσκολα
περνούν με σκέψεις πως έρχονται πιο δύσκολες ημέρες. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια που τα έχω έξω στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και συνέχισα με τις δουλειές
του σπιτιού. Συμμάζεψα, τακτοποίησα και σκούπισα λίγο με την σκούπα την ηλεκτρική.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δέκα και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και στα μηνύματα στα σημερινά. Ντύθηκα και κατά τις έντεκα βγήκα και
πήγα για ψώνια πρωινά. Πέρασα από το φούρνο και πήρα ψωμί και κριτσίνια και στην
επιστροφή για το σπίτι ψώνισα και τρεις γλάστρες και ένα τσουβαλάκι χώμα για να
φτιάξω σιγά σιγά τις γλάστρες μου, έρχεται η άνοιξη, όπου νάνε, δεν αργεί. Επιστροφή
στο σπίτι, έφτιαξα δυο γλάστρες, συμμάζεψα το μπαλκόνι έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού που τους αρέσει και παρέα με τον καφέ
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι
ντύθηκα και βγήκα για να πάω για κούρεμα. Έκανα το καθιερωμένο κούρεμα με έλουσαν
σκουπίστηκα καλά για να μην κρυώσω και επέστρεψα σπίτι. Λιακάδα με αρκετή συννεφιά
στον Αττικό ουρανό στα βόρεια και ανατολικά. Η ώρα πήγε σχεδόν μία. Ντύθηκα καλά
πήρα τη φωτογραφική μηχανή και βγήκα για να πάω με το Τραμ από παραλία μεριά για
φωτογράφιση που αυτή την ώρα είναι ήσυχα και ωραία. Πήρα το Τραμ και κατέβηκα
Μπάτη. Έκανα τη βόλτα μου μέχρι το Φλοίσβο φωτογράφισα και γύρισα από πεζοδρόμιο
μεριά μέχρι τη Μαρίνα Αλίμου φωτογραφίζοντας προς θάλασσα μεριά, ήταν πολύ όμορφα.
Λίγο μετά τις δυο πήρα το Τραμ από το ΕΔΕΜ και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Όμορφη ήταν η βόλτα και η φωτογράφιση. Μεσημεριανό φαγητό ντολμάδες με
κουνουπίδι σαλάτα, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεμα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σήμερα δεν θα βγω, γιατί έχει κρύο αρκετό και γρίπη πού κυκλοφορεί. Πριν λίγο έβρεχε
πολύ. Θα μείνω μέσα στην ησυχία και στη ζεστασιά του σπιτιού. Θα γράψω θα διαβάσω
και θα ακούσω μουσική και τραγούδια με μια κούπα πράσινο τσάι.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι Σαββάτο από νωρίς το πρωί
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment