Wednesday, February 6, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα....Καλό πρωινό Τρίτης
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί για να αρχίσω το ταξίδι μου με το Νου και τη Ζωή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα έξω τα καναρίνια μου στο φως τις
μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού. Αρχή της ημέρας με λίγη συννεφιά και ήλιο κατά διαστήματα. Συμμάζεψα λίγο
και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει στο σπίτι ο πρωινός αέρας και ο ήλιος.
Όμορφο το πρωινό και μπονάτσα. Τίποτα δεν θυμίζει χειμώνα τις τελευταίες μέρες.
Λίγο μετά τις δέκα βγήκα για να πάω για μικρο ψώνια εδώ κοντά στη γειτονιά. Πέρασα
από τον χασάπη και πήρα λίγο κιμά για να φτιάξω λάχανο ντολμάδες και επιστρέφοντας
για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
Όμορφη η σημερινή ημέρα και αρκετά ζεστή για την εποχή. Ήπια δυο γουλιές καφέ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα λίγο για τις σελίδες μου της καθημερινές.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και βγήκα για τη βόλτα μου τη μεσημεριανή προς
την πλατεία που έχω να κάνω και λίγες δουλειές. Αρκετός κόσμος από και προς την
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά στον μεγάλο δρόμο δεξιά και αριστερά. Τα μαγαζιά όλα
χωρίς πελατεία παρ όλο που έχουν εκπτώσεις εδώ και καιρό. Άδεια και τα καφέ, απλά
είναι ανοιχτά. Πολλά καφέ έχουν κλείσει και μαγαζιά και ετοιμάζονται και άλλα να
κλείσουν. Μεγάλη η οικονομική κρίση, κανείς δεν μας λέει την αλήθεια όμως. Όλοι
την αποφεύγουν. Στην πλατεία λίγος κόσμος, παντού, στα μαγαζιά κανείς, ούτε και
τις βιτρίνες δεν κοιτάζουν. Τα καφέ σχεδόν άδεια Τρίτη λίγο μετά τις δώδεκα. Πολύ
λίγο κόσμο και ο Βασιλόπουλος που πήγα να πάρω λίγα κρασιά για το σπίτι.
Πέρασα μια βόλτα και από τα μαγαζιά της πλατείας και πήρα πιτζάμες που ήθελα
μόνο εγώ ψώνιζα εκείνη την ώρα. Δεν υπήρχε πελάτης πουθενά. Μόνο τα ψωμάδικα
είχαν κόσμο αρκετό. Σχεδόν άδεια η πλατεία στον πεζόδρομο. Έκανα τα ψώνια μου
και την βόλτα μου και επέστρεψα στο σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Δύο η ώρα και
μεσημεριανά χάπια πριν το φαγητό. Κολοκυθάκια με πατάτες και καρότα γιαχνί, σαλάτα
κουνουπίδι με τυράκι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί το μεσημεριανό φαγητό.
Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά για καλή
ποιότητα ζωής και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα, τον
καιρό και τα μηνύματα. Λίγο μετά τις επτά έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων
και ετοιμάστηκα για να βγω την βόλτα εδώ κοντά στους δρόμους της γειτονιάς.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά λίγο πριν τις οκτώ και βγήκα για να πάω να δω τι
κάνουν οι δικοί μου και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά και τα οικογενειακά.
Ήπια έναν καφέ, είπαμε τα νέα, τους χαιρέτησα και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για
να επιστρέψω στο σπίτι σιγά σιγά. Όμορφη η βραδιά χωρίς πολύ κρύο. Έκανα την
βόλτα μου επιστρέφοντας στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα
πράσινο τσάι και κάθισα και γράφω στις σελίδες μου τις καθημερινές. Έριξα μια
ματιά στα Αθλητικά και τα πολιτικά και έκλεισα τη βραδιά ακούγοντας μουσική
και τραγούδια σιγά σιγά για να μην ενοχλώ.
Αύριο πάλι.....Τετάρτη όλη μέρα, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλή Ανατολή ......

No comments:

Post a Comment