Sunday, February 17, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα από την Καθημερινότητα.....



Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της καινούργιας μέρας.
Καλή ανατολή Σαββάτου με συννεφιά και ήλιο κατά διαστήματα. Έπλυνα
τα δόντια μου και το πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου στις οκτώ και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα τα καναρίνια στο φως της ημέρας και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα. Καθάρισα τα
κλουβιά όπως κάθε πρωινό και τους έβαλα καινούργια τροφή και νερό. Και τα δυο
περίμεναν υπομονετικά να τα τακτοποιήσω. Μόλις τέλειωσα άρχισαν το κελάηδημα.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες, να μπει το φως και ο ήλιος
της ημέρας, να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σήμερα έχω και μαγείρεμα και
πρέπει να ετοιμάσω σιγά σιγά αυτά που χρειάζονται για τις Φακές σούπα που θα κάνω.
Η ώρα πήγε σχεδόν δέκα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα της Φακής. Είναι εύκολο
νόστιμο και θρεπτικό φαγητό η φακή. Μέχρι της 12 θα είναι έτοιμο το φαγητό, γιατί
μετά από δυο τρεις βράσεις και την αλλαγή του νερού μαγειρεύω σε μέτρια φωτιά, μόλις
βάλω όλα τα υπόλοιπα υλικά που χρειάζεται για να γίνει η Φακή. Λίγο λάδι, 3 ντομάτες,
λίγο πελτέ, 1 κρεμμύδι, 2 σκελίδες σκόρδο, 2 φύλλα δάφνη, λίγο δενδρολίβανο , αλάτι
και πιπέρι. Άφησα τις φακές να σιγοβράσουν και να χυλώσουν και παρέα με την κούπα
με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Κάπου κάπου ρίχνω και καμιά ματιά
στις φακές μήπως χρειάζονται λίγο νερό. Δώδεκα η ώρα και τέλειωσα όλες μου τις
δουλειές στο σπίτι για σήμερα. Ντύθηκα καλά γιατί έχει κρύο και βγήκα για να πάω
μια βόλτα μέχρι παραλία με το Τραμ να δω λίγο θάλασσα και να αναπνεύσω θαλασσινό
αέρα. Το Τραμ που πήρα από τη στάση μας σχεδόν γεμάτο προς ΣΕΦ. Κατέβηκα στο
Μπάτη στο Παλαιό Φάληρο και έκανα τη βόλτα μου μέχρι τη Μαρίνα Φλοίσβου
Αρκετός κόσμος στη βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά. Ήπια τον καφέ μου σε ένα από τα
καφέ της Μαρίνας απέναντι από τα κότερα και τα γιοτ και λίγο μετά τις δυο πήρα το
Τραμ και επιστροφή στο σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα λίγο το φαγητό,
ετοίμασα ένα πιάτο κουνουπίδι σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, έβαλα ένα πιάτο βαθύ
φακές με λίγο ξύδι , λίγο ψωμί και έφαγα μια χαρά πίνοντας και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Παρέα με την κούπα με
τον καφέ έριξα μια ματιά στον καιρό από το μπαλκόνι, συννεφιά γενική και κρύο αρκετό.
Διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα λίγο για τις σελίδες μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα Σαββατόβραδο δεν θα βγω γιατί κάνει κρύο και
ετοιμάζεται να βρέξει. Ο Αττικός ουρανός είναι με σύννεφα τις βροχής. Στο σπίτι είναι
πιο καλά στην ησυχία και στη ζεστασιά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν τη
βραδιά στη ζεστασιά του σπιτιού να κοιμηθούν και να ξεκουραστούν.
Έτσι πέρασα τη μέρα και τη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή της χειμωνιάτικης Κυριακής.....

No comments:

Post a Comment