Friday, February 22, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....


Αν θέλεις να αλλάξει ο κόσμος, πρέπει να αλλάξεις, πρώτα εσύ
Η ζωή είναι ένα μεγάλο παράθυρο που συμβαίνουν μπροστά του γεγονότα από
την καθημερινή πραγματικότητα
περαστικός είμαι και εγώ από τη Γη και τη Ζωή
αλλά τα βλέπω όλα καθημερινά από το παράθυρό μου στη γειτονιά που ζω
Ο νους και η ζωή όλων των πλασμάτων που ζουν στη Γη είναι ανεκτίμητοι
Το βλέπω και το συναντώ καθημερινά στα ταξίδια μου στην καθημερινότητα
Σήμερα ο κόσμος περνά βιαστικά με την ομπρέλα στο χέρι ανοιχτή
πολλοί που βιάζονται πιο πολύ, τρέχουν, πατώντας μέσα στα νερά που τρέχουν
Είναι μοναδικοί ο Νους και η Ζωή
Είναι προικισμένοι και οι δυο από την δημιουργία
για αυτό τους προσέχω, τους αγαπώ, τους έχω εμπιστοσύνη και τους ακολουθώ
Ποτέ δεν κάνουν τίποτα περιττό γι αυτό τους ακολουθώ
Χωρίς Νου και Ζωή δεν θα υπήρχε ζωή στον πλανήτη Γη


No comments:

Post a Comment