Sunday, February 10, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου με ήλιο και μπονάτσα
Καλή Ανατολή στο ηλιόλουστο Σαββάτο.......
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο πριν την Ανατολή της Ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού για
να μπει το φως της μέρας και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια
για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό.
Όμορφο το Σαββατιάτικο πρωινό με καθαρό τον πανέμορφο μπλε Αττικό ουρανό.
Τακτοποίησα τις γλάστρες, πότισα λίγο τα φυτά μου και την όμορφη γαρδένια μου και
παρέα με την κούπα με τον καφέ άρχισα την πρωινή ενημέρωση από την επικαιρότητα
της καθημερινότητας. Διάβασα τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Η ώρα πέρασε τις έντεκα και η μέρα συνεχίζεται με διάβασμα,
γράψιμο, παρέα με τα καναρίνια που κελαηδούν αρμονικά και συνεχώς. Η ημέρα είναι
πολύ όμορφη σήμερα, με λιακάδα και μπονάτσα με αρκετό κόσμο να κυκλοφορεί από
πεζοδρόμιο μεριά στη γειτονιά μου και προς πλατεία. Βγήκα λίγο μετά τις έντεκα για να
πάω να ψωνίσω για το Σαββατοκύριακο και να κάνω τη βόλτα μου παρέα με την όμορφη
Σαββατιάτικη λιακάδα. Αρκετός κόσμος στα καφέ στα ψωμάδικα και στα μανάβικα της
γειτονιάς. Κάθε γωνιά και καφέ, ψωμάδικο και μανάβικο. Άλλα ανοίγουν και άλλα κλείνουν.
Μετά τις δώδεκα πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους δω, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε
λιγάκι και μετά της μία τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Λάχανο ντολμάδες, με σαλάτα κουνουπίδι, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί
ήταν το μεσημεριανό Σαββατιάτικο φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και χάπια
απογευματινά για καλή ποιότητα ζωής. Καλή είναι η βραδιά αλλά έχει κρύο αρκετό όσο
προχωρά η νύχτα. Χρειάζεται προσοχή για κρυολόγημα και γρίπη που κυκλοφορεί.
Χειμώνας είναι και θα περάσει. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω τα μηνύματα
και την επικαιρότητα και γράφω για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω, θα κάτσω σπίτι που είναι ήσυχα και ζεστά θα γράψω,
θα διαβάσω και θα ακούσω μουσική και τραγούδια και έτσι θα περάσω τη βραδιά μου.
Τα καναρίνια είναι μια χαρά, στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Πριν λίγο τους έριξα
μια ματιά να δω αν είναι εν τάξει και συνεχίζω τη βραδιά στην ομορφιά του σπιτιού.
Έτσι πέρασα η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή της Κυριακής......

No comments:

Post a Comment