Monday, February 4, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα....Καλό πρωινό Κυριακής
Καλή Ανατολή της ηλιόλουστης Κυριακής......
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί για να αρχίσω το ταξίδι μου με το Νου και τη Ζωή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα έξω τα καναρίνια μου στο φως τις
μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του
σπιτιού. Ηλιόλουστη η Κυριακή, αλλά φυσάει πολύ. Δεν κάνει όμως καθόλου κρύο.
Τακτοποίησα το σπίτι για να είναι όλα εντάξει και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό
μαγείρεμα του φαγητού. Το μενού έχει για σήμερα κολοκυθάκια με πατάτες γιαχνί.
Εύκολο, απλό και γευστικό φαγητό. Είναι από τα φαγητά που μ αρέσουν. Με τυράκι και
φρέσκο ψωμί. Η ώρα είναι λίγο μετά τις δέκα. Μέχρι τις 12 θα έχει τελειώσει το ψήσιμο
του φαγητού, γιατί πάντα μαγειρεύω σε χαμηλή φωτιά. Πράγματι έτσι έγινε, μόλις
ολοκληρώθηκε το μαγείρεμα, ντύθηκα και βγήκα για μια μικρή βόλτα εδώ κοντά μια που
είναι καλή η μέρα. Έκανα τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ήπια τα χάπια μου και κάθισα για φαγητό. Κολοκυθάκια με
πατάτες γιαχνί, κουνουπίδι σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή λίγο μετά τις τρεις. Έξη η ώρα και έγερση, ήπια τα χάπια τα απογευματινά και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα γενικά. Διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω
να δω τους δικούς μου. Να κάνω μια βόλτα, να πιω ένα καφέ και να τα πούμε λιγάκι.
Λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη
βραδιά. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και στις δέκα κάθισα για να δω στη ΝΕΤ την
αθλητική Κυριακή. Έτσι πέρασε η Κυριακάτικη βραδιά μου με αθλητικά.
Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά τους και συνέχισα με τα αθλητικά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά την Ανατολή.
Καλή Ανατολή στην καινούργια βδομάδα....ευχές να πάνε όλα καλά

No comments:

Post a Comment