Tuesday, February 12, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα από την Καθημερινότητα.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή Ανατολή στην καινούργια βδομάδα......
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου, έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου λίγο μετά
τις οκτώ και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Όμορφη
η μέρα σήμερα προς το παρόν. Μπονάτσα και με ήλιο ο Αττικός ουρανός.
Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Άνοιξα και τις τζαμόπορτες για να μπει το φως
της μέρας και ο ήλιος στο σπίτι. Μεγάλωσε η μέρα αρκετά και μεγαλώνει καθημερινά
σιγά σιγά, πάμε για άνοιξη. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα.
Διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για τις σελίδες μου της καθημερινές.
Δέκα η ώρα, ντύθηκα και βγήκα για ψώνια πρωινά. Αύριο έχω μαγείρεμα και πρέπει να
είμαι έτοιμος να τα έχω όλα. Πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για σήμερα και
για αύριο. Συνέχεια πέρασα και πήρα λίγο ανθότυρο και τέλος στον μανάβη ψώνισα για
το αυριανό μαγείρεμα και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια που τους αρέσει. Επιστροφή
σπίτι και τακτοποίηση τα ψώνια. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα. Όμορφη η μέρα με
ήλιο αλλά έχει κρύο αρκετό. Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μια βόλτα με το Τραμ
για παραλία. Μέχρι το Τροκαντερό και στη Μαρίνα του Φλοίσβου για καφέ που είναι
πολύ όμορφα. Πηγαίνω τακτικά για καφέ, για βόλτα και φωτογράφιση. Πήρα το Τραμ
κάθισα άνετα, δεν είχε πολύ κόσμο και κατέβηκα Τροκαντερό. Έκανα τη βόλτα μου,
έριξα μια γρήγορη ματιά στα κότερα και στις βιτρίνες των μαγαζιών και κάθισα για καφέ.
Πολύ όμορφα είναι στη Μαρίνα του Φλοίσβου. Πιο όμορφα δεν γίνεται. Κόσμος λίγος
αλλά αρκετός για τέτοια μέρα και εποχή. Μεσημέρι, λίγο μετά τις μία και έφυγα από την
Μαρίνα για επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ. Πέρασα από το ανθοπωλείο της Μαρίνας
και πήρα τέσσερα όμορφα φυτώρια, από μυρωδικά, για να τα μεταφυτέψω σε μεγαλύτερες
γλάστρες για να τα έχω για τα φαγητά μου φρέσκα και να κάνω και αποξηραμένα.
Αργότερα θα πάρω και δυόσμο και βασιλικό. Περίμενα λίγο το Τραμ στη στάση, μπήκα
και επέστρεψα στη στάση του σπιτιού μου που είναι απέναντι. Όμορφη η βόλτα με το
Τραμ για παραλία. Την επόμενη φορά θα πάω προς Γλυφάδα μέχρι Βούλα. Μετά έχει
Καβούρι και Βουλιαγμένη για φωτογραφική βόλτα. Μεσημεριανό φαγητό και ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα χάπια μου
και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τον καιρό.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου
να τους δω και να τα πούμε λιγάκι. Κρύο έχει αρκετό, θέλει προσοχή μεγάλη για
κάποιο κρυολόγημα και κυρίως από τη γρίπη που προσβάλει μικρούς και μεγάλους.
Ήπια τον καφέ μου τα είπαμε λιγάκι, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σιγά σιγά στο
σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά στην ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού. Έκανα μια
κούπα πράσινο τσάι, είδα στο ΣΚΑΪ τα αθλητικά και τον καιρό και κάθισα να γράψω
για τις σελίδες μου και να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έτσι πέρασε
η μέρα η σημερινή και η βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε ξανά.
Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα.....

No comments:

Post a Comment