Thursday, February 14, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα από την πραγματικότητα της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό
Καλή ανατολή με πρωινή βροχή λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου, έκανα
τον καφέ μου για να πιω και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό.
Λίγο μετά της οκτώ άρχισε και βρέχει σιγά σιγά. Σύννεφα καλύπτουν τον Αττικό ουρανό.
Δέκα η ώρα και τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
έφτιαξα τις γλάστρες μου στα μπαλκόνια του σπιτιού. Τα καναρίνια κελαηδούν και
τα δυο από το πρωί. Τους έβαλα και φρέσκια τροφή, μπρόκολο και τρυφερό φύλλο
μαρουλιού που τους αρέσει. Σε λίγο θα βγω για να πάω για ψώνια πρωινά. Βροχή πολύ
και δυνατή άρχισε να καλύπτει όλη την περιοχή της γειτονιάς μου. Δεν είναι για να
πας πουθενά ούτε με την ομπρέλα, εκτός αν υπάρχει ανάγκη. Απλά παίρνεις ταξί.
Ο ουρανός όσο βλέπει το μάτι μου είναι κλειστός από σύννεφα τις βροχής.
Αν σταματήσει έστω και για λίγο η βροχή, μέχρι το μεσημεριανό φαγητό, θα πάω για
ψώνια στα γρήγορα εδώ κοντά. Μέχρι τότε θα είμαι στο σπίτι, ακούγοντας και γράφοντας
μουσική. Έκοψε και σταμάτησε να βρέχει, αλλά ο Αττικός ουρανός είναι γεμάτος από
σύννεφα βροχής. Βγήκα στα γρήγορα για να πάω για λίγα ψώνια που θέλω για το σπίτι.
Τέλειωσα στα γρήγορα και όταν πλήρωσα στο ταμείο για να φύγω, έπιασε βροχή πολύ
και με σταμάτησε και αναγκάστηκα να μείνω κάτω από το σκεπαστό. Αλλά η βροχή
δεν σταματά και είναι πολύ δυνατή. Πήρα και εγώ ταξί και επέστρεψα αμέσως σπίτι.
Η βροχή συνεχίζει να πέφτει χωρίς διακοπή. Μεσημέρι και μεσημεριανό φαγητό.
Έφαγα με την ησυχία μου, ήπια και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση με τη βροχή να πέφτει
συνεχώς πολλές φορές με μεγάλη ένταση. Έξη η ώρα έγερση και χάπια απογευματινά.
Καλός είναι τώρα ο καιρός πέρασε η συννεφιά και η καταιγίδα. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στο μετεωρολογικό. Έγραψα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Οκτώ η ώρα και βραδινά χάπια.
Ντύθηκα καλά, πήρα και την ομπρέλα μου και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς, μια βόλτα,
να τους δω και να τα πούμε. Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε μέχρι τις εννιά και επέστρεψα
σπίτι στα γρήγορα μην με πιάσει βροχή. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να
δω ποδόσφαιρο. Σήμερα έχει Τσάμπιον Λίγκ. Ρεάλ Μαδρίτης – Μαν. Γιουνάιτεντ.
Θα τελειώσει γύρω στις έντεκα και μισή. Μέχρι τότε ποδόσφαιρο μέχρι να περάσει
η σημερινή βραδιά. Τέλειωσε το ματς ισόπαλο 1-1, όμορφο ήταν. Πέρασε και σήμερα
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα......

No comments:

Post a Comment