Wednesday, February 20, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα του σήμερα......



Καλημέρα, καλό πρωινό τρίτης
Καλή ανατολή συννεφιασμένη και βροχερή....
Βροχή με συννεφιά από νωρίς το πρωί με κρύο αρκετό. Χρειάζεται προσοχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν της οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου και το
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου
και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα. Βρέχει συνεχώς και έχει κρύο αρκετό. Σήμερα
δεν είναι για έξω, εκτός και αν χρειάζεται να βγεις. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε
πρωινό και σκούπισα τα μπαλκόνια του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα
κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα κρύο και παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Η ώρα πήγε δέκα και γράφω
για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Ψιχαλίζει συνεχώς, φυσάει ελαφρά και έχει κρύο
αρκετό, δεν είναι σήμερα για να βγεις έξω, εκτός αν πρέπει. Δεν βγήκα, δεν πήγα
πουθενά. Κάθισα μέσα στην ησυχία του σπιτιού και στη ζεστασιά. Διάβασα, έγραψα
και άκουσα τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε η μέρα μέχρι το μεσημεριανό φαγητό.
Έφαγα ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή κατά τις τρεις. Έξη η ώρα
και έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου και ένα ποτήρι νερό και έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα και τον καιρό. Ξαστεριά σχεδόν, αλλά έχει κρύο αρκετό. Η ώρα
πήγε σχεδόν οκτώ. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έβαλα μέσα τα καναρίνια για
να περάσουν τη βραδιά στην ζεστασιά του σπιτιού. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω.
Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα
μηνύματα. Διάβασα και έγραψα για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε
η ημέρα μου και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην ημέρα που σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment