Saturday, February 2, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλή μέρα....Καλό πρωινό Παρασκευής ηλιόλουστο
Καλή Ανατολή στον καινούργιο μήνα....Καλό μήνα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ. Τώρα μεγάλωσε η μέρα και κάθε
μέρα μεγαλώνει συνεχώς. Έπλυνα τα δόντια μου έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και έβγαλα
τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη μέρα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι.
Άνοιξα και τις μπαλκονόπορτες να μπει το φως της μέρας και του ήλιου και φρέσκος
χειμωνιάτικος αέρας από την ηλιόλουστη Αττική Γη. Σκούπισα όλο το σπίτι με την
σκούπα την ηλεκτρική και έκατσα να πιω δυο γουλιές καφέ ακούγοντας τα καναρίνια
να κελαηδούν αρμονικά. Τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού γύρω στις έντεκα η ώρα
και ντύθηκα για να βγω για λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το σπίτι. Η ημέρα σήμερα
είναι πολύ όμορφη, ηλιόλουστη με μπονάτσα και όχι πολύ κρύα. Ο κόσμος κυκλοφορεί
άνετα από πεζοδρόμιο μεριά η ανεβοκατεβαίνει με Τραμ που περνά αρκετά συχνά.
Έκανα τα ψώνια μου στα γρήγορα γιατί όλα είναι εδώ κοντά στη γειτονιά που μένω
και επέστρεψα στο σπίτι για να τα αφήσω και τα τακτοποίησα. Έριξα μια ματιά στο
σπίτι και στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και βγήκα για να πάω με το
Τραμ τη βόλτα μου προς παραλία που είναι όμορφη η μέρα. Πράγματι όμορφος
ο Σαρωνικός με τέτοια μέρα. Αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του από πεζοδρόμιο
μεριά από την Μαρίνα Αλίμου μέχρι την Μαρίνα του Φλοίσβου. Λίγο μετά τις δυο
η ώρα πήρα το Τραμ από τον Φλοίσβο και επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Όλα πήγαν καλά και ευχαριστημένος επέστρεψα στο σπίτι για φαγητό.
Μπάμιες με κοτόπουλο έχει το σημερινό μενού, με σαλάτα κουνουπίδι, λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις έξη η ώρα.
Μεγάλωσε η μέρα αρκετά. Ο χειμώνας φεύγει σιγά σιγά. Έξη η ώρα, έγερση κανονικά.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις
καθημερινές. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού
για να περάσουν τη βραδιά μέχρι την Ανατολή της Ημέρας. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου εδώ κοντά. Πήγα μέχρι
τους δικούς μου να τους δω να τα πούμε λιγάκι και να πιω και ένα καφέ. Κάθισα
μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα νέα και τους χαιρέτησα και
σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου. Έφτιαξα μια κούπα
πράσινο τσάι, έφαγα ένα μπολ ρυζόγαλο και κάθισα να ενημερώσω τις σελίδες μου.
Έριξα και ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα. Έτσι πέρασε και η σημερινή
ημέρα και η βραδιά χωρίς προβλήματα και γκρίνιες. Με χαμόγελο στο Νου και στη Ζωή.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά την Ανατολή.
Καλή Ανατολή.....Σαββάτου

No comments:

Post a Comment