Friday, February 22, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα του σήμερα.....



Καλημέρα....καλό πρωινό πέμπτης συννεφιασμένο και βροχερό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Συννεφιασμένος ο ουρανός, με σύννεφα βροχής και άρχισε να ψιχαλίζει, όλοι
κρατούν ομπρέλα και περπατάνε βιαστικά πηγαίνοντας στις δουλειές τους.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια τα χάπια μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και της συννεφιάς.
Ψιχαλίζει σιγά σιγά και έχει κρύο αρκετό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού και τους έβαλα φρέσκια καινούργια τροφή. Με περίμεναν και
τα δυο υπομονετικά. Άρχισαν και κελαηδούν από νωρίς το πρωί όπως κάθε πρωινό.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες για λίγο να μπει στο σπίτι το φως
της μέρας και φρέσκος αέρας. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άρχισα την ετοιμασία για το
σημερινό μαγείρεμα. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το φαγητό το σημερινό. Το μενού
έχει χοιρινό, με πράσα και φρέσκα κρεμμυδάκια. Ένα μεγάλο ξερό κρεμμύδι, λίγο λάδι,
λίγα φύλλα μαϊντανού και λίγο σέλινο, με αρκετή σέλινο ρίζα. Θυμάρι και ένα ποτήρι
λευκό κρασί. Και καλή μας όρεξη. Στις 12 περίπου θα είναι έτοιμο το φαγητό. Πάντα
μαγειρεύω σε μέτρια φωτιά, δεν βιάζομαι εξ άλλου. Τώρα κανονίζω να έχω φαγητό για
το επόμενο τετραήμερο, για οικονομία στα χρήματα και στη ζωή που μας αναγκάζουν
να κάνουμε. Είμαι και μόνος μου και πρέπει να τα καταφέρνω, να επιβιώνω, με τα λεφτά
που έκριναν ότι πρέπει να παίρνω αυτοί που μας κυβερνάνε. Τι να κάνω. Έγινε πολύ
δύσκολη η επιβίωση και η ζωή έγινε μια ανηφόρα συνεχής. Λίγο μετά τις έντεκα πετάχτηκα
μέχρι το φούρνο για ψωμί, γάλα και δυο γιαούρτια και στην επιστροφή για το σπίτι
πέρασα από το μανάβικο και πήρα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα και λίγες
πατάτες και κρεμμύδια για να έχω. Επιστροφή στο σπίτι και τακτοποίησα αυτά που
ψώνισα. Έβρασα το κουνουπίδι για να έχω σαλάτα με το μεσημεριανό φαγητό και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα. Δώδεκα η ώρα και το μαγείρεμα τέλειωσε. Μάζεψα την
κουζίνα και τα τακτοποίησα όλα για να είναι εντάξει. Τα καναρίνια κελαηδούν και μου
κάνουν παρέα όπως κάθε πρωινό. Βροχερός ο καιρός και κάνει κρύο αρκετό. Δεν έχει
σήμερα βόλτα και δουλειές προς την πλατεία. Σήμερα έχει σπίτι για διάβασμα και γράψιμο.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ άκουσα και έγραψα τραγούδια και μουσική μέχρι την ώρα
για το μεσημεριανό φαγητό που έγινε υπέροχο. Πέρασε και η αδελφή μου σήμερα να με δει,
τα είπαμε λιγάκι, ήπιε ένα καφέ και φεύγοντας πήρε και λίγο φαγητό για το σπίτι για μεζέ.
Δύο η ώρα και μεσημεριανό φαγητό. Χοιρινό με πράσα και φρέσκα κρεμμυδάκια.
Κουνουπίδι σαλάτα, τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Τέλειωσα το φαγητό,
μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον
καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα αθλητικά και το μετεωρολογικό.
Διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω γιατί κάνει κρύο και έρχεται και βροχή. Θα κάτσω
μέσα να διαβάσω, να γράψω και να δω τα αθλητικά. Ποδόσφαιρο παίζει ο Ολυμπιακός
και Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά
στη ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω τη βραδιά με γράψιμο διάβασμα και αθλητικά.
Ο Ολυμπιακός έχασε με 1-0 από τη Λεβάντε και αποκλείστηκε .
Στο Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός νίκησε με 78-73 τη Ζαλγκίρις στο Κάουνας.
Νίκη χρυσάφι για τον Παναθηναϊκό.
Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Σε λίγο ξημερώνει Παρασκευή

No comments:

Post a Comment