Tuesday, February 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας του σήμερα......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα. Μια ανάσα από την Άνοιξη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού. Τους έβαλα φρέσκια τροφή και νερό και αυτά περίμεναν
υπομονετικά τιτιβίζοντας συνεχώς. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο
και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα και τις μπαλκονόπορτες για
να μπει στο σπίτι το φως και ο ήλιος τις καινούργιας ημέρας. Όμορφη η μέρα
σήμερα λιακάδα και μπονάτσα. Τακτοποίησα τις γλάστρες μου, έκανα μεταφύτευση
από μικρότερες γλάστρες σε μεγαλύτερες και με καινούργιο χώμα. Τακτοποίησα
τον δυόσμο μου, το θυμάρι, το δενδρολίβανο και το σέλινο. Έτσι συνέχισα τη μέρα.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα
τα μηνύματα. Η μέρα σήμερα όμορφη και ζεστή, τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο
χωρίς διακοπή. Η ώρα πλησιάζει έντεκα και ο ήλιος ομορφαίνει και ζεσταίνει τη
μέρα. Ντύθηκα και βγήκα για ψώνια πρωινά για τις επόμενες μέρες και για το αυριανό
μαγείρεμα. Αύριο το μενού έχει φασόλια χάντρες με πιπεριές και λουκάνικο. Πέρασα
από το φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό, από το χασάπικο λουκάνικο
και από το τυράδικο λίγο ανθότυρο. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα από το
μανάβικο, λίγες ντομάτες, δυο πιπεριές, κόκκινη και πράσινη, μαϊντανό, σκόρδα και
επέστρεψα στο σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού.
Λίγο μετά τις 12 βγήκα να πάω μια γρήγορη βόλτα στην όμορφη λιακάδα της μέρας.
Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα σχεδόν μέχρι την πλατεία, τα καφέ
όλα άδεια, σαν να είναι κλειστά. Στην πλατεία κόσμος αρκετός στα καφέ, αλλά όλα
τα μαγαζιά άδεια. Μόνο ο Βασιλόπουλος έχει κόσμο αρκετό και τα ψωμάδικα της
πλατείας και στο μεγάλο δρόμο. Έκανα τη βόλτα μου στην όμορφη λιακάδα και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο
ρεβίθια σούπα, σαλάτα κουνουπίδι με ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια
κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση και χάπια απογευματινά. Έπλυνα τα
μεσημεριανά πιατικά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στα
μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα και βγήκα για μια βόλτα βραδινή εδώ
γύρω στη γειτονιά που είναι ωραία η βραδιά. Επέστρεψα στο σπίτι γρήγορα και
παρέα με την κούπα με το πράσινο τσάι που μόλις έφτιαξα έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και στον καιρό και τώρα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα που σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment