Friday, February 8, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό χειμωνιάτικο και δημιουργικό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....Πέμπτη όλη μέρα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Συννεφιά από το πρωί και αλλαγή του καιρού.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και τακτοποίησα τα καναρίνια μου, που με περίμεναν,
για όλη τη μέρα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι στα
γρήγορα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άρχισα την προετοιμασία για το μαγείρεμα
το σημερινό που είναι λίγο μπελαλίδικο. Λάχανο ντολμάδες με κιμά, έχει σήμερα το μενού.
Πολύ ωραίο φαγητό και της εποχής. Λίγο μετά τις δέκα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα.
Γύρω στις δώδεκα θα τελειώσω με το φαγητό, σε χαμηλή φωτιά, για να γίνει νόστιμο.
Δεν βιάζομαι ποτέ όταν πρόκειται για μαγείρεμα. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι και έτοιμο
το φαγητό το σημερινό. Το δοκίμασα και είναι νόστιμο και καλό ψημένο. Σήμερα δεν θα
βγω βόλτα γιατί χάλασε ο καιρός και ετοιμάζεται να βρέξει, κάνει και κρύο. Θα μείνω
μέσα να φτιάξω τις καινούργιες μου γλάστρες για να είναι όμορφα τα μπαλκόνια με την
είσοδο της Άνοιξης. Τα καναρίνια έχουν σήμερα παρέα και κελαηδούν από το πρωί.
Ακούω κελάηδημα στέρεο. Έτσι πέρασε η ώρα και έφτασε η ώρα για μεσημεριανό
φαγητό. Το μενού έχει σήμερα λάχανο ντολμάδες με κιμά, χόρτα για σαλάτα με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Σήμερα ήπια και ένα σφηνάκι τσίπουρο για να
τιμήσω τους ντολμάδες που ήσαν καταπληκτικοί. Έχω φαγητό τώρα για 4 ημέρες, μέχρι
και την Κυριακή, η καλύτερή μου. Πράγματι έφαγα καλά. Μάζεψα τα πιατικά και την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Χάπια απογευματινά, πλύσιμο ποτήρια και πιατικά, συμμάζεμα την κουζίνα
και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα διάβασα τα
μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Χειμώνιασε,
φυσάει βρέχει και κάνει κρύο, θέλει προσοχή. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα
πήρα την ομπρέλα μου και βγήκα για να πάω στα γρήγορα μέχρι τους δικούς μου που
μένουν εδώ κοντά. Ψιλό βρέχει και φυσάει λίγο. Στα γρήγορα έφτασα μέχρι τους δικούς
μου, τους πήγα και ντολμάδες για να φάνε για το αυριανό φαγητό, ήπια έναν καφέ τα
είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά.
Συννεφιά της βροχής στον Αττικό ουρανό, αλλά τώρα δεν βρέχει. Επέστρεψα στο
σπίτι μια χαρά. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να δω στο ΣΚΑΪ τα αθλητικά
και το μετεωρολογικό. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δέκα, η βροχή πέρασε και η συννεφιά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, που τα έχω έξω, να δω αν είναι εντάξει και κάθισα και
διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Έγραψα και για τις σελίδες μου ακούγοντας
μουσική και έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βρασιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή.....

No comments:

Post a Comment