Monday, February 25, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα του σήμερα.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με μπονάτσα και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ηλιόλουστη μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα Κυριακή, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού. Τακτοποίησα τις γλάστρες μου με τα μυρωδικά φυτά και
τις πότισα λίγο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα λίγο το σπίτι όπως κάνω
κάθε πρωινό. Έφαγα λίγα κριτσίνια παρέα με μια κούπα γάλα κρύο και συνέχισα
τις δουλειές του σπιτιού. Όμορφη σήμερα η Κυριακή, με ήλιο αρκετό, είναι για
βόλτα και στην πλατεία καφέ. Χθες ήμουν βόλτα στη Φαληρική παραλία και στην
Μαρίνα του Φλοίσβου που είναι πάντα όμορφα και υπέροχα. Πάντα αρκετό κόσμο
έχει από παραλία μεριά. Όλοι κατεβαίνουν με το Τραμ, όπως και εγώ. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Τώρα γράφω για
ενημέρωση των καθημερινών σελίδων μου και ακούω τραγούδια και μουσική.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος βγήκα για να πάω την Κυριακάτικη
βόλτα μου στην πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά
το Τραμ από και προς την παραλία και από και προς Σύνταγμα. Κόσμος αρκετός
από πεζοδρόμιο μεριά, μόνο που τα καφέ είναι σχεδόν άδεια στο μεγάλο δρόμο.
Στην πλατεία έχει κόσμο πιο πολύ από αρκετό, ακόμα και όλα τα καφέ. Γεμάτη είναι
η πλατεία από γονείς με τα παιδιά τους και φίλοι με τις παρέες τους. Έκανα τη βόλτα
μου ήπια και τον καφέ μου και λίγο πριν τις δυο η ώρα επιστροφή στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό μου. Χοιρινό με πράσο και κρεμμυδάκια, σαλάτα κουνουπίδι
με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί το σημερινό φαγητό. Μάζεμα τα πιατικά
και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση κανονική. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και έκατσα
να γράψω λίγα τραγούδια και μουσική μέχρι τις οκτώ. Σήμερα δεν θα βγω, έχω να δω
τα αθλητικά μέχρι αργά, μέχρι λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ γράφω και ακούω τραγούδια και μουσική και παρακολουθώ
τα αθλητικά. Σήμερα έχω να δω και την αθλητική Κυριακή. Τα καναρίνια δεν τα βάζω
τώρα μέσα, γιατί δεν έχει πολύ κρύο έξω και κάθονται άνετα, έξω και ήσυχα.
Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Σπίτι και αθλητικά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στη Δευτέρα και την καινούργια βδομάδα.......

No comments:

Post a Comment