Monday, February 11, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο μετά την Ανατολή της Ημέρας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής ηλιόλουστο
Καλή Ανατολή στην πολύ όμορφη χειμωνιάτικη Κυριακή
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα
τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Έφτιαξα και
τις γλάστρες μου πρωί πρωί. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
και διάβασα τα μηνύματα. Η ώρα πήγε έντεκα και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάνω ενημέρωση των σελίδων μου και γράφω για τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Η μέρα είναι πολύ όμορφη. Λιακάδα και μπονάτσα χειμωνιάτικη. Δώδεκα η ώρα.
Ντύθηκα και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία που είναι όμορφη η μέρα.
Κόσμος αρκετός από και προς την πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ του μεγάλου
δρόμου είναι όλα άδεια, μέχρι σχεδόν άδεια Κυριακή μεσημέρι. Η πλατεία έχει κόσμο
αρκετό, γενικά. Τα καφέ έχουν κόσμο και μέσα και έξω. Η πλατεία θυμίζει Ανοιξιάτικη
Κυριακή. Είναι πολύ όμορφα σήμερα για βόλτα και καφέ. Έκανα τη βόλτα μου και σιγά
σιγά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό, ντολμάδες
με σαλάτα κουνουπίδι, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη ή ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον
καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και παρακολουθώ
τα αθλητικά. Κυριακή σήμερα και έχει μπάσκετ κύπελλο, τελικό, μεταξύ Ολυμπιακού και
Παναθηναϊκού. Κυπελλούχος ο Παναθηναϊκός. Νίκησε τον Ολυμπιακό με 81-78.
Πάντως είναι οι καλύτερες ομάδες. Αυτά που έγιναν με τους φιλάθλους δεν τιμούν καθόλου
το Μπάσκετ και τον αθλητισμό. Οι παίχτες δεν έχουν καμιά σχέση με όλα αυτά τα έκτροπα.
Πρέπει όταν παίζουν μεταξύ τους, να παίζουν χωρίς φιλάθλους, είναι απλό και κατανοητό.
Η ώρα κοντεύει δέκα και η βραδιά συνεχίζεται στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού.
Διαβάζω, γράφω και ακούω τραγούδια και μουσική για να περάσω τη βραδιά.
Τέλειωσα και τα αθλητικά και έτσι πέρασα τη μέρα και τη βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στη Δευτέρα και στην καινούργια βδομάδα.....

No comments:

Post a Comment