Saturday, February 16, 2013

Τα Καθημερινά του σήμερα από την Καθημερινότητα της Ημέρας......



Καλημέρα, καλό πρωινό Παρασκευής
Καλή Ανατολή συννεφιασμένη και βροχερή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Βρέχει σιγά σιγά από το ξημέρωμα.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια τα χάπια μου, για καλή ποιότητα ζωής και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας της βροχερής. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού για
όλη την ημέρα. Κελαηδούν και τα δυο από το πρωί. Συμμάζεψα το σπίτι στα γρήγορα
και έφαγα λίγα κριτσίνια παρέα με μια κούπα γάλα κρύο. Ψιχαλίζει και έχει κρύο.
Σήμερα θα κάτσω σπίτι στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Θα γράψω
θα διαβάσω και θα ακούσω μουσική και τραγούδια. Μόλις σταματήσει η βροχή θα
πεταχτώ στα γρήγορα στο φούρνο για να πάρω λίγο ψωμί. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ διαβάζω τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου. Έντεκα η ώρα ντύθηκα
πήρα την ομπρέλα μου στο χέρι και βγήκα να πάω μέχρι το φούρνο για να πάρω ψωμί.
Απλά ψιχαλίζει, δεν είναι και άσχημα με ανοιχτή την ομπρέλα. Πέρασα από το ανθοπωλείο
είπα μια καλημέρα, έριξα μια ματιά στις γλάστρες και συνέχισα για το φούρνο. Περνώντας
από την εκκλησία, απ έξω, τάισα τα περιστέρια με ψωμί που είχα μαζί μου από το σπίτι.
Πήρα λίγο ψωμί από το φούρνο για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω την ημέρα. Μεσημέρι σχεδόν δυο η ώρα. Ετοίμασα το φαγητό, έφαγα καλά,
ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Παρέα με την κούπα με τον καφέ
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα, έγραψα λιγάκι για ενημέρωση των
σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Οκτώ, χάπια βραδινά και ντύθηκα καλά για να πάω
μέχρι τους δικούς μου να τους δω και να κάνω και τη βόλτα μου μια που δεν βρέχει.
Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι, έβαλα μέσα τα καναρίνια
για να περάσουν τη βραδιά τους και συνέχισα μέχρι να τελειώσει η βραδιά γράφοντας για
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Είδα λίγο την επικαιρότητα, τα αθλητικά και το
μετεωρολογικό στο ΣΚΑΪ και έτσι τέλειωσε η σημερινή ημέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι....Σάββατο, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment