Sunday, February 3, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα καλό πρωινό Σαββάτου Ηλιόλουστο
Καλή Ανατολή.....
Νωρίς ξύπνησα το πρωί λίγο πριν τις οκτώ. Μεγάλωσε αρκετά η μέρα και
ξημερώνει όλο και πιο νωρίς. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά, έφαγα δυο κριτσίνια, ήπια μια κούπα γάλα και έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού
για όλη τη μέρα. Από νωρίς το πρωί κελαηδούν και τα δυο συνεχώς όπως κάθε πρωινό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκανα τις δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα, σκούπισα και
σφουγγάρισα γενικώς για να είναι όλα καθαρά. Μαζεύεται πολύ σκόνη καθημερινά.
Πρέπει να είσαι με ένα πανί στο χέρι από το πρωί που ξυπνάς. Γελάω που τα γράφω
όλα αυτά αλλά είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα. Λίγο μετά της έντεκα βγήκα
και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί για το Σαββατοκύριακο. Στην επιστροφή
πέρασα από το μανάβικο της γωνίας και ψώνισα αυτά που χρειάζομαι για το αυριανό
μαγείρεμα. Θα μαγειρέψω πατάτες και κολοκυθάκια γιαχνί. Όμορφο, γευστικό, ελαφρύ
και εύκολο φαγητό. Επέστρεψα σπίτι τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και παρέα με την
κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα στα γρήγορα τα μηνύματα
και έγραψα λίγο για τις σελίδες τις καθημερινές. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι ντύθηκα καλά
και βγήκα τη βόλτα μου στην όμορφη Σαββατιάτικη λιακάδα. Νέα Σμύρνη η καλύτερη
συνοικία για να ζεις. Πράγματι έτσι είναι. Το διαπιστώνω καθημερινά κάνοντας τη βόλτα
μου στη Νέα Σμύρνη γενικώς. Σήμερα περπάτησα προς τη μεριά που βρίσκεται το γήπεδο
του Πανιωνίου και του Μίλωνα. Εκεί μεγάλωσα παρέα με τους φίλους μου. Τότε βέβαια
μόνο μονοκατοικίες υπήρχαν, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Περπάτησα σιγά σιγά και
επέστρεψα στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Ήπια τα χάπια
μου, έφαγα πατάτες φούρνου με κοτόπουλο, παρέα με σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί
και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση λίγο μετά τις τρεις. Έγερση στις έξη και χάπια
απογευματινά. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα την πολιτική και την αθλητική και
διάβασα τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Η βραδιά συνεχίζεται στο σπίτι
και η ώρα περνά σιγά σιγά. Σήμερα δεν θα βγω το βράδυ, θα καθίσω σπίτι να περάσω
τη Σαββατιάτικη βραδιά με διάβασμα, γράψιμο και άκουσμα μουσικής και τραγουδιών.
Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλό ξημέρωμα Κυριακής......

No comments:

Post a Comment