Friday, February 1, 2013

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά την Ανατολή της Ημέρας......



Καλημέρα καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Μήνα
Καλή Ανατολή....χειμωνιάτικη αλλά ηλιόλουστη
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν της οκτώ. Μεγάλωσε αρκετά η μέρα και κάθε
μέρα μεγαλώνει όλο και πιο πολύ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και
έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού για όλη τη μέρα, καθάρισα τα κλουβιά όπως κάνω κάθε πρωινό και
τους έβαλα φρέσκια τροφή, λίγο μπρόκολο, τρυφερό φύλλο μαρουλιού και τους άλλαξα
το νερό. Με περίμεναν όπως κάθε πρωινό με υπομονή. Συγύρισα το σπίτι για να είναι
όλα εν τάξει και ντύθηκα για να πάω για ψώνια πρωινά μια που είναι καλή η μέρα.
Η ώρα πήγε λίγο πριν τις έντεκα. Ψώνισα λίγο ανθότυρο και ελιές από το τυράδικο της
γειτονιάς και επιστρέφοντας για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί
για να έχω με το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή στο σπίτι και βόλτα πρωινή, τακτοποίησα
αυτά που ψώνισα και βγήκα για να πάω μέχρι την Τράπεζα να πάρω τη σύνταξη, 31 του
μήνα σήμερα. Περίμενα στη στάση το Τραμ που ήρθε σχεδόν αμέσως και πήγα μέχρι
την τράπεζα στο Φάληρο και πήρα τη σύνταξη. Ουρά είχε σήμερα και στα ταμεία και στα
ΑΤΜ όλων των τραπεζών. Περίμενα για λίγο στην ουρά έκανα την δουλειά μου και έριξα
μια γρήγορη ματιά στη πολύ όμορφη θάλασσα στο Σαρωνικό. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά στην παραλιακή. Ορισμένοι κάνουν μπάνιο και παίζουν ρακέτα
στην παραλία του Μπάτη. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα από το εστιατόριο μπάμιες και
κοτόπουλο ψητό με πατάτες φούρνου για να φάω αύριο και επέστρεψα με το Τραμ σπίτι.
Έκανα τις δουλειές μου και την βόλτα μου και τώρα ετοιμάζω το μεσημεριανό φαγητό
για να φάω. Δυο σχεδόν η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και λίγο μετά τις
δυο και μισή μεσημεριανό φαγητό. Λάχανο ντολμάδες, κουνουπίδι σαλάτα με τυρί
φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Συμμάζεψα την κουζίνα έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά με ένα ποτήρι νερό και μετά δυο γουλιές καφέ. Άρχισε να βραδιάζει σιγά
σιγά, πάντως η μέρα μεγάλωσε αρκετά και μεγαλώνει καθημερινά. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές μέχρι τις εννιά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά
του σπιτιού για να περάσουν την βραδιά και τώρα γράφω και ακούω μουσική και τραγούδια.
Σήμερα δεν θα βγω το βράδυ, θα κάτσω στη ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού και θα
περάσω τη βραδιά. Διάβασμα γράψιμο παρέα με τον Νου και την Ζωή. Αυτό μ αρέσει να
κάνω και αυτό κάνω καθημερινά και περνάω τη μέρα και την βραδιά χωρίς τίποτα περιττά.
Όμορφα πέρασε η σημερινή βραδιά, αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε ξανά.
Καλή Ανατολή στον καινούργιο μήνα.....που μόλις τώρα αρχίζει

No comments:

Post a Comment